Sprzedawca Doradca Klienta Warszawa Janki

  • janki
Twoje obowiązki w C&AKażdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzieńProaktywne podejście do Klienta tj. witanie i udzielanie odpowiedzi na pytaniaDoradzanie Klientowi m.in. w zakresie kroju dżinsów, stylizacji i rozmiaruPomoc Klientowi w znalezieniu odpowiedniego produktu, zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym, przy wykorzystaniu narzędzi serwisowych (np. kodów QR)Znajomość promocji online i offlineZ pomocą visual merchandiserów dbanie o to, aby sklep C&A był miejscem, w którym Klienci czerpią inspirację z naszej mody i mogą łatwo znaleźć to, czego szukająZapewnienie płynnego działania sklepu, praca przy kasie, pomoc przy umieszczaniu prawidłowych cen i dbanie o sprawną obsługę Klientów w przymierzalniTwoje obowiązki w C&AOsoba na tym stanowisku powinna przede wszystkim lubić kontakt z Klientem. Powinna również pasjonować się modą i być na bieżąco z najnowszymi trendami. Nasze wymagania:Zorientowanie na Klienta oraz otwarta osobowośćOtwartość na zmiany i innowacje oraz chęć ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie mody, handlu detalicznego i sprzedażyUmiejętność pracy w zespole; umiejętność przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych, rzetelność i chęć pomagania innymMile widziane doświadczenie w modzie, handlu detalicznym lub sprzedaży.Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań, ale chcesz się uczyć i czujesz, że pasujesz do C&A, skontaktuj się z nami i prześlij swoją aplikację. Czekamy na kontakt z Twojej strony!Co oferujemy w C&AW C&A kierujemy się naszymi wartościami, stawiamy na współpracę, traktujemy się nawzajem z szacunkiem i zachęcamy wszystkich do prezentowania nowych pomysłów. Dbamy o Twoje dobre samopoczucie i rozwój. Dołączając do nas otrzymasz:Możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. z zakresu obsługi klienta, stylizacji a także w szkoleniach produktowych dotyczących dżinsówZniżkę pracownicząAtrakcyjne benefity dostosowane do lokalnych warunkówOferujemy wiele możliwości rozwoju. Może się przed Tobą otworzyć możliwość zmiany stanowiska na asystenta kierownika sklepu, kierownika sklepu, visual merchandisera a także najniższe stanowiska w jednym z naszych biur.C&A propaguje równe szanse dla osób o różnym pochodzeniu i tożsamości. Jesteśmy kierowani przez zrównoważony pod względem płci zarząd zaangażowany w budowanie zróżnicowanej i integracyjnej organizacji, w której każdy może stać się swoim najlepszym "ja". Nie dyskryminujemy ze względu na wiek, niepełnosprawność, tożsamość płciową, orientację seksualną, pochodzenie etniczne, rasę, religię lub przekonania, status rodzicielski i rodzinny ani żadną inną cechę chronioną. Zapraszamy do składania aplikacji kobiety, mężczyzn i niebinarnych kandydatów ze wszystkich grup etnicznych i środowisk społeczno-ekonomicznych. Zachęcamy do aplikowania osoby należące do grup niedoreprezentowanych.