kierownik produktu - branża budowlana

  • Gdynia
  • Randstad Polska
Zapraszamy do świata innowacyjnych rozwiązań hydroizolacyjnych. Obecnie rekrutujemy dla naszego Klienta, który od lat zajmuje czołową pozycję na rynku materiałów budowlanych. Jego zaangażowanie w doskonałość, innowacje i zadowolenie klientów sprawiły, że zdobył uznanie i zaufanie na całym świecie. Dołączając do tej organizacji, masz szansę nie tylko pracować z najlepszymi w branży, ale także pośrednio wspierać klientów indywidualnych, jak i partnerów biznesowych, dostarczając im produkty, które spełniają najwyższe wymagania i standardy. Doświadczenie, pasja i zaangażowanie to wartości, które są cenione w tej organizacji. Jeśli uważasz, że masz wiele do zaoferowania i pragniesz rozwijać swoją karierę wśród najlepszych, aplikuj i wprowadź w życie swoje pomysły! Jako Product Manager, Twoje główne zadania będą skupiać się na profesjonalnym zarządzaniu portfolio grupy produktowej, efektywnej współpracy z działem marketingu, sprzedaży, wsparcia technicznego oraz dostawcami. Odpowiadać będziesz za organizację pełnego zakresu działań związanych ze strategią marketingową, które są kluczowe dla osiągnięcia celów biznesowych. oferujemy stałe zatrudnienie na podstawie umowę o pracę w jednej z czołowych firm w branży możliwość rozwijania kompetencji dzięki dofinansowaniu studiów (podyplomowe, doktoranckie, MBA) czy kursów wynagrodzenie zasadnicze oraz premię regulaminową wypłacaną miesięcznie możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz przyjazne środowisko pracy ubezpieczenie na życie ubezpieczenie zdrowotne dofinansowanie karty sportowej zadania aktywne monitorowanie konkurencji oraz śledzenie nowych trendów na rynku systemów hydroizolacji, dostarczając informacji o konkurencyjności naszych produktów z grupy Towary i Akcesoria opracowanie i koordynacja strategii marketingowej wraz z zarządzaniem jej budżetem wskazywanie kluczowych obszarów do wzrostu i priorytetów biznesowych ścisła współpraca z działem marketingu pod kątem opracowywania rozwiązań oraz ich dalszego wdrożenia i rozliczenia analiza działań sprzedażowych, współpraca z zespołem sprzedawców oraz doradców technicznych  systematyczne przeprowadzanie analizy rentowności towarów handlowych, dostarczając dane do optymalizacji procesów zakupowych i podejmowania strategicznych decyzji dot. strategii cenowej produktów skuteczne zarządzanie wprowadzaniem nowych produktów i rotacją towarów handlowych, zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz dbałością o poprawność informacji administracja procesu w systemie ERP IFS. oczekujemy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku  wyższego wykształcenia wszechstronnych umiejętności analitycznych, negocjacyjnych, organizacyjnych znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2) wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu branży budowlanej znajomości pakietu MS Office, system ERP IFS jest mile widziany wiedzy z zakresu marketingu, sprzedaży, współpracy z dostawcami otwartości na komunikację z wieloma wewnętrznymi komórkami firmy oraz z dostawcami czy klientami myślenia strategicznego i otwartości na naukę   Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia