Specjalista/-tka ds. obsługi klientów (agencja reklamowa)

  • Kraków
  • Saleshr

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta poprzez skuteczną komunikację i rozwiązywanie problemów Budowanie trwałych relacji z klientami - agencjami reklamowymi Zarządzanie projektami i koordynacja działań pomiędzy różnymi działami w celu zapewnienia satysfakcji klienta Analiza zgłaszanych potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań Codzienne działania w zakresie koordynowania zamówień od klienta (od zlecania na produkcji aż po wysyłkę) WYMAGANIA: Minimum 2-3 letnie doświadczenie w obsłudze klienta w agencji reklamowej (konieczne do rozumienia procesów które zachodzą u klienta) Doskonałe umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w działaniu Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację Zorientowanie na osiąganie celów oraz gotowość do nauki i rozwoju OFERUJEMY: otwartość na oczekiwania finansowe (stała podstawa, umowa o pracę) niezbędne narzędzia pracy bardzo ciekawą i różnorodne zadania w ponad stu osobowej firmie pakiet szkoleń wprowadzających pakiet benefitów dużą samodzielność na kluczowym stanowisku do obsługi klientów