Specjalista ds. obsługi klienta

  • Lublin
  • Concentrix Cvg International

Co należy do Twoich ciekawych zadań? · Obsługa połączeń wychodzących w języku polskim · Wprowadzanie danych do systemu · Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów · Przygotowywanie ofert dla klientów i ich sprzedaż · Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Czego od Ciebie oczekujemy? · Znajomości języka polskiego w stopniu biegłym (C1) · Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office · Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi · Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta · Zaangażowania i motywacji do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie Co możemy dać Ci w zamian? · Umowę zlecenie od pierwszego dnia współpracy · Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym · Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) · Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy · Wiele wyzwań i ambitnych zadań · Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie