Specjalista / Specjalistka ds. rękojmi i gwarancji

  • Warszawa
  • Port Praski Nowe Inwestycje Sp. Z O.o.
Specjalista / Specjalistka ds. rękojmi i gwarancji Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Rejestracja i rozpatrywanie zgłoszonych reklamacji, Pozyskiwanie ofert na wykonywanie napraw gwarancyjnych, Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji / pism w sprawach spornych, Ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji, Udział w przeglądach gwarancyjnych, Koordynacja oraz nadzór nad pracami w zakresie serwisu gwarancyjnego, Tworzenie harmonogramów prac i egzekwowanie od wykonawców terminowych napraw usterek, Bieżący monitoring i realizacja planów konserwacji obiektów. Weryfikacja i kontrola jakości lokali przed wydaniem Klientom, udział w przekazywaniu lokali Klientom. Współudział przy tworzeniu planów gospodarczych odsługiwanych nieruchomości w zakresie umów serwisowych, przeglądów gwarancyjnych, planowanych napraw i modernizacji. Uczestnictwo w spotkaniach Zarządu oraz zebraniach Wspólnot. Nasze wymagania Wykształcenie wyższe budowlane/techniczne, Znajomość prawa budowlanego, Znajomość specyfiki oraz zasad funkcjonowania procesu reklamacyjnego, Umiejętność prowadzenia negocjacji w celu optymalizacji kosztów procesu usuwania usterek Praktyczna umiejętność obsługi programów Microsoft Office(Excel, Word, Outlook) Umiejętność diagnozowanie usterek i awarii, Brak przeciwskazań do pracy na wysokości, Samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej, Umiejętność posługiwania się rysunkiem technicznym. To oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość rozwoju zawodowego, stałe wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska, odpowiedzialną i ciekawą pracę, możliwość korzystania z pakietu medycznego oraz dofinansowania do Karty MultiSport. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym przez PORT PRASKI NOWE INWESTYCJE sp. z o.o. z siedzibą w: Krowia 6, 03-711 Warszawa (Pracodawca – administrator danych), w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: daneosobowe@portpraski.pl Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) spółka Port Praski Nowe Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej: „Spółka”) niniejszym informuje: 1. Kto jest Administratorem Pani / Pana danych osobowych i jak się z nim skontaktować? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka pod firmą Port Praski Nowe Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Krowiej 6, 03-711 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000668123, NIP: 7010356653, REGON: 146350391. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy kierować pisemnie na ww. adres siedziby Spółki, pocztą elektroniczną na adres: daneosobowe@portpraski.pl lub telefonicznie: 22 288 50 00. 2. Dlaczego przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe? Spółka pozyskała i przetwarza Pani / Pana dane osobowe w związku z Pani/Pana uczestnictwem w procesie rekrutacji do zatrudnienia w Spółce. 3. Jaka jest podstawa prawna i cel przetwarzania przez Spółkę Pani / Pana danych osobowych? Podstawę prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych stanowi: a) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - w oparciu o Państwa zgodę, w zakresie danych, które nie są niezbędne do zawarcia umowy o pracę: b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - w zakresie danych przekazanych nam przez Państwa, których przetwarzanie jest niezbędne dla celów zawarcia umowy (w tym w przypadku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę – zgodnie z przepisami kodeksu pracy); c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora tj. dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami związanymi z prowadzonymi negocjacjami, zdarzeniami zarejestrowanymi na monitoringu wizyjnym. 4. Jakie są kategorie odbiorców, którym Pani/Pana dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione? Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom danych: a) podmioty świadczące Spółce usługi doradztwa prawnego oraz zapewniające obsługę księgową oraz audytorską, b) firma informatyczna serwisująca system teleinformatyczny Spółki, c) spółki powiązane kapitałowo lub organizacyjnie ze Spółką, na rzecz których Spółka świadczy usługi lub, które świadczą usługi na rzecz Spółki, d) Pani/Pana bezpośredni doradcy tych (doradcy prawni, doradcy podatkowi, emerytalni, inwestycyjni, etc.), którym dane te udostępniła Spółka na Pani/Pana wyraźne życzenie, e) organom państwowym - celem wykonania ciążących na administratorze obowiązków, f) inne niż wymienione powyżej podmioty - na zasadach określonych w przepisach prawa. 5. Czy będziemy przekazywać Pani / Pana dane osobowe do państwa trzeciego (spoza EOG) lub organizacji międzynarodowej? Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Przez jaki okres będą przechowywane w Spółce Pani / Pana dane osobowe? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: a) przez okres rekrutacji, chyba że zostanie zawarta umowa o pracę, wówczas przez okres wskazany w klauzuli informacyjnej RODO przedstawionej w związku z zawarciem takiej umowy, b) w przypadku monitoringu – przez okres nieprzekraczający trzech miesięcy od nagrania, chyba że zostanie zarejestrowane zdarzenie związane ze szkodą lub naruszeniem przepisów prawa – wówczas znajdzie zastosowanie w pkt c), c) w przypadku zdarzeń zarejestrowanych w systemie monitoringu związanych ze szkodą lub naruszeniem przepisów prawa, a także w przypadku roszczeń zgłoszonych w związku z negocjacjami – przez okres nie dłuższy niż okres przedawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa, 7. Jakie przysługują Pani / Pan prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Spółkę? W związku z przetwarzaniem przez Spółkę Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu: • prawo dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO, • prawo do sprostowania swoich danych, na podstawie art. 16 RODO, • prawo do usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 RODO (prawo to nie może pozostawać w sprzeczności z obowiązującymi w Polsce aktami prawnymi), • prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych, na podstawie art. 18 RODO, • prawo do przenoszenia swoich danych, na podstawie art. 20 RODO • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 RODO (w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie danych w zakresie w jakim zgoda stanowi podstawę prawną przetwarzania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. 8. W przypadku uznania przez Panią/Pana, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO ma Pani/Pan także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 9. Czy musi Pani / Pan podać Spółce swoje dane osobowe? Podanie przez Panią/Pana niezbędnych danych osobowych jest warunkiem niezbędnym zatrudnienia w Spółce. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednakże konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zatrudnienia w Spółce. 10. Czy Spółka będzie w sposób zautomatyzowany podejmowała wobec Pani / Pana decyzje lub prowadziła automatyczne profilowanie (np. z wykorzystaniem algorytmów)? Spółka nie prowadzi zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz automatycznego profilowania danych osobowych. Przetwarzanie Pani / Pana danych będzie odbywało się zarówno w sposób ręczny jak i z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego. 11. Polityka prywatności. W Spółce obowiązuje polityka prywatności opublikowana na stronie https://portpraski.pl/polityka-prywatnosci/, która zawiera informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych. Zasady te są na bieżąco weryfikowane i w razie potrzeby aktualizowane, nie tylko ze względu na zmiany regulacji prawnych, ale także na skutek zmian okoliczności faktycznych. Aktualizacje zasad przetwarzania danych są wprowadzane do polityki prywatności, publikowane i dostępne na stronie wskazanej powyżej.