Ekspert ds. Zarządzania Cyklem Życia Produktu

  • Pabianice
  • Adamed Pharma S.a.
Ekspert ds. Zarządzania Cyklem Życia Produktu Miejsce pracy: Pabianice Twój zakres obowiązków Dostarczanie nowych produktów poprzez koordynowanie działań mających na celu pozyskanie nowego produktu w modelu l-in lub rozwoju własnym, Planowanie, przydzielanie i monitorowanie statusu przydzielonych zadań do obszarów współpracujących w ramach prowadzonego wdrożenia, Dostarczanie podstawowych informacji (np.: podmiot odpowiedzialny, role wytwórcze, Minimum Order Quantity, dostawca, inne) nt wdrożenia do zespołu wdrożeniowego, Komunikowanie o planach wdrożeniowych oraz o dostępności produktów, Prowadzenie spotkań (uruchomienie 'wniosku Zarządzanie Zmianą'), cyklicznych przeglądów wdrożeniowych, Reprezentowanie Adamed Pharma w relacjach z klientem zewnętrznym i wewnętrznym - projekty z rozwoju własnego i/ lub license-in, Analizowanie i ustawiczne proponowanie rozwiązań usprawniających proces wdrożenia produktów oraz zgłaszanie ich do koordynatora ds. procesów i procedur. Nasze wymagania Minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie planowania wdrożeń, planowania popytu (preferowane doświadczenie w branży farmaceutycznej), Umiejętność poszukiwania i wykorzystywania różnorodnych źródeł wiedzy o biznesie, kontrahentach i molekułach, handlu zagranicznym, etc., Umiejętności analityczne w tym złożonych wskaźników biznesowych, Umiejętności prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań, Umiejętności z zakresu zarządzania projektami i Zespołami projektowym, Znajomość zasad rejestrowania produktów farmaceutycznych i demand planningu, Znajomość podstawowych aspektów rozwoju produktu, jakości produktu, specyfikacji jakościowych, Wyższe wykształcenie kierunkowe (logistyka, zarządzanie, farmacja, biotechnologia), Komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka rosyjskiego, hiszpańskiego, niemieckiego lub włoskiego. To oferujemy Umowę o pracę bezpośrednio z pracodawcą, Pierwsza umowa na okres 7 miesięcy, Atrakcyjne wynagrodzenie rosnące wraz z nabywanym doświadczeniem przez pracownika, Premię roczną w wysokości 10%, Dodatkowe 540-720 zł brutto/rok na zakupy lub wybrane benefity dostępne w kafeterii benefitowej, Bezpłatną opiekę medyczną ENEL-MED dla pracownika i jego bliskich, Parking dla zmotoryzowanych, Wsparcie doświadczonego opiekuna przez cały okres wdrożeniowy, Ubezpieczenie na życie współfinansowane przez pracodawcę, Program Poleceń Pracowniczych, Program usprawnień KAIZEN, Dofinansowanie do obiadów dostarczanych do firmy, Dodatkowe świąteczne świadczenia pieniężne, Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, Dodatkowy bonus pieniężny z okazji jubileuszu pracy zawodowej, Imprezy firmowe (Festiwal Wartości, spotkania świąteczne), Pakiet Zdrowie na 5 (akcje edukacyjne i profilaktyki zdrowotnej, szczepienia, program mental health). Benefity prywatna opieka medyczna dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej owoce spotkania integracyjne opieka stomatologiczna parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne Adamed Pharma S.A. Adamed to rodzinna firma farmaceutyczno-biotechnologiczna, która produkuje około 500 produktów oferowanych pacjentom w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 2700 pracowników. Od ponad 20 lat firma prowadzi własną innowacyjną działalność badawczo-rozwojową. Adamed współpracuje naukowo z wiodącymi uniwersytetami, ekspertami medycznymi oraz instytutami naukowymi, w kraju i za granicą. Własność intelektualna firmy jest chroniona ponad 200 patentami na całym świecie. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".