.. nature and level of work being performed by people assigned to this classification. They are not to be construed as an exhaustive list of all responsibilities, duties, and skills required of personnel so classified. All personnel may be required to perform duties outside of their normal responsibilities .. inny
Czy w obecnej pracy jako specjalista od Google Ads czujesz, że możesz więcej, ale nie rozwijasz się tak szybko jak byś chciał? Albo może pracujesz u klienta, ale szukasz większej różnorodności w kampaniach? Czujesz, że w dynamicznym środowisku odnajdziesz się jak ryba w wodzie? :) To koniecznie doczytaj do końca i zobacz, co możemy wspólnie zdziałać, jeśli dołączysz do nas jako SEM Specialist TWOJE ZADANIA: Powierzymy w Twoje ręce samodzielne tworzenie strategii, planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach (głównie Google Ads) i sieciach reklamowych dla Klientów agencji - współpracujemy z największymi polskimi i zagranicznymi markami z różnych branż, a performance to nasza specjalizacja; Będziesz prowadzić, monitorować i optymalizować kampanie wg wyznaczonych KPIs, a także przygotowywać raporty i analizy kampanii z rekomendacjami; Na co dzień będziesz budować pozytywne relacje z Klientami: udzielając konsultacji, prowadząc prezentacje, uczestnicząc w spotkaniach biznesowych czy po prostu przygotowując oferty dla potencjalnych Klientów; Liczymy na to, że będziesz przy tym śledzić najnowsze rozwiązania związane z Google Ads oraz implementować je; Nierzadko SEM będzie jednym z wielu kanałów, w których Twój klient będzie prowadził działania - na co dzień więc też będziesz współpracować z ekspertami z innych działów. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI... Posiadasz co najmniej 2-3 lata doświadczenia w Google Ads zdobytego w agencji SEO/SEM lub po stronie klienta - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach; Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i optymalizacji różnych typów kampanii ( leady, sprzedaż, wizerunek, traffic ); Masz wiedzę z zakresu obsługi narzędzi Google Ads, Google Analytics ; znajomość ekosystemów innych sieci; mile widziana znajomość Facebook Ads; Posiadasz certyfikaty Google lub innych sieci; Obsługujesz platformy technologiczne: Search Ads 360 lub podobne; Szybko i sprawnie tworzysz rozbudowane struktury kampanii Google Ads; Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje; Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel – formuły, tabele przestawne; PowerPoint); Znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym; Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji, Masz inicjatywę , dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów,; Jeśli ukończyłeś marketing, zarządzanie, ekonomię, matematykę, metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne lub podobne, będzie to Twój dodatkowy atut; Jeśli masz certyfikat DIMAQ, to również będzie to Twój dodatkowy atut. OFERUJEMY: Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów Stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy : mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna), współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, SEM & Social, Content Marketing, SEO, Performance, Analityka, Programmatic, E-mail Marketing); Dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna) Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy Praca jest możliwa z biura w WARSZAWIE lub GDAŃSKU w trybie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, rozpatrujemy również współpracę 100% zdalną z dowolnego miejsca w Polsce:) WARSZAWA – biuro Mokotów . Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). GDAŃSK – biuro obok Dworca Głównego, Zieleniak. Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę Wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit Przebieg rekrutacji: 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Zadanie rekrutacyjne (dostajesz próbkę codziennej pracy u nas a my weryfikujemy jak odnajdziesz się w codziennych zadaniach na tym stanowisku) 4) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 5) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 6) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)