p.o. Kierownik Zespołu Utrzymania Relacji z Klientem Firmowym

  • Lublin
  • Santander
p.o. Kierownik Zespołu Utrzymania Relacji z Klientem FirmowymCountry: Poland„MOC naszej pracy”:skuteczne kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego terminową i profesjonalną obsługę sprzedażową i posprzedażową w kanale telefondbałość o osiąganie wyników jakościowych i sprzedażowych w zespolemotywowanie pracowników podległego zespołu do realizowania wskazanych celówdbałość o wiedzę merytoryczną podległych pracownikówutrzymanie wysokiej jakości obsługi świadczonej przez doradcówrozwijanie procesów i współpraca z innymi zespołami w ramach Biurawspółpraca z innymi jednostkami w Banku„Nasze oczekiwania”:posiadasz zdolności organizacyjne i zarządcze (organizacja, motywowanie i delegowanie)jesteś osobą zdeterminowaną w dążeniu do realizacji uzgodnionych celów i osiągania wyników w zmiennych realiachcechuje Cię dynamizm i kreatywność w działaniuinteresujesz się nowymi technologiami, trendami i rozwiązaniami stosowanymi w zdalnych kanałach obsługi klientaświetnie znasz standardy obsługi Klientaposiadasz wysoko rozwinięte umiejętność interpersonalne„MOC naszej oferty”powierzenie roli na czas nieobecności osoby zastępowanejpraca w modelu hybrydowymwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.Termin składania aplikacji: ..