Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center

  • Białystok
  • Lux Med Sp. Z O.o.
Praca w Contact Center Grupy LUX MED przy ul. Fabrycznej 4 w Białymstoku Twoją rolą będzie: zarządzanie środowiskiem raportowy obszaru Contact Center LUX MED, prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC, tworzenie i generowanie raportów cyklicznych i ad hoc w zakresie efektywności, jakości i skuteczności pracy CC, tworzenie grafików pracy i rozliczanie systemów premiowych, automatyzacja i optymalizacja rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb, zarządzanie pracą zespołu złożonego z analityków i osób zajmujących się grafikami pracy, udział w inicjatywach i projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe, wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center. Oczekiwania wobec Ciebie: biegłość w tworzeniu raportów i analiz w oparciu o Excel, SQL, Power BI, doświadczenie w automatyzacji i optymalizacji środowiska raportowego, umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe, doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań, komunikatywność, kreatywność oraz inicjatywa we wdrażaniu zmian, doświadczenie w pracy w Contact Center będzie ważnym atutem. Oferujemy: pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się i największej firmie na rynku prywatnej opieki zdrowotnej, przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwijania swoich kompetencji, szeroki zakres benefitów, możliwość pracy hybrydowej i samodzielność w zarządzaniu swoim czasem pracy.