Specjalista/tka e-commerce ds. Amazon

  • Poznań
  • Olimp Marketplace
Olimp Marketplace (spółka grupy vSprint.pl) to agencja marketplace, pomagająca polskim sprzedawcom e-commerce rozszerzyć swoją działalność na zagraniczne rynki. Obecnie obsługujemy platformy takie jak: eMAG, Amazon, Kaufland, CDiscount, Pigu, Skroutz. Nieustannie rozwijamy się na kolejne marketplace. Co oferujemy? Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu. Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Ważne jest to, aby zadania były ukończone na czas. Wynagrodzenie podstawowe 30-54 zł/h netto VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać. Wynagrodzenie prowizyjne po 3 miesiącach pracy. W wysokości 6% od faktury Twojego klienta, u którego cel został zrealizowany. Nieustanny rozwój w prowadzeniu sprzedaży na Amazon. Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów. Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w młodym i ambitnym zespole. Zatrudnienie na umowę B2B. Pracę na pełny etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę. Twoim zadaniem będzie: Kompleksowa obsługa kont partnerów na Amazon Seller Central oraz Amazon Vendor. Budowanie listingów, rekomendowanie cen, promocji i innych działań skalujących sprzedaż. Współpraca z działem odpowiedzialnym za marketing PPC oraz działem graficznym. Kontakt z Partnerem, raportowanie wyników, planowanie i rekomendacja kolejnych działań. Rekomendowanie budżetu reklamowego Partnerowi w oparciu o informacje przekazane od zespołu Ads i własnego doświadczenia. Trzymanie się ustalonych budżetów/wskaźników. Skrupulatne prowadzenie przydzielonych projektów w ClickUp. Stałe szkolenie się w zakresie sprzedaży i marketingu na Amazon. Udział w spotkaniach zespołu mających na celu poszerzanie ogólnej wiedzy o Amazon. Czego oczekujemy? Doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży na Amazonie – najlepiej w formie Seller lub Vendor. Umiejętność wykonania kompletnego listingu produktu na Amazonie. Komunikatywność – kontakt z Partnerem to dla Ciebie żaden problem. Samodzielność i zaradność – potrafisz sam/a rozwiązywać problemy i podejmować decyzje. Dobra znajomość Excel. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem. Znajomość programu ClickUp będzie dodatkowym atutem. Mile widziane: Doświadczenie w marketingu PPC na Amazon. Doświadczenie w pracy agencyjnej. Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV. 2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce. 3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.