Technical Team Lead

  • Kraków
  • Craon.pl

Opis oferty pracy Odpowiedzialność za zarządzanie zespołem od 20 do 30 specjalistów Zapewnienie, aby zespół Service Desk działał i przestrzegał standardów Monitorowanie i śledzenie wydajności w odniesieniu do wyników CSAT Monitorowanie standardów wydajności zespołu w odniesieniu do zaplanowanych celów, Rekomendowanie i/lub podejmowanie działań naprawczych Dokumentowanie, badanie i zgłaszanie problemów jakościowych oraz sugerowanie możliwych usprawnień Kwalifikacje Min. 7 lata doświadczenia na podobnym stanowisku  Doświadczenie w kierowaniu zespolem Wiedza na temat sprzętu w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów Znajomość systemów operacyjnych Windows / Linux Wiedza, zrozumienie sterowników systemu operacyjnego / poprawek / narzędzi &amp Aktualna wiedza na temat rozwoju procesów Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 Dodatkowe informacje Umowa: B2B  Praca: Praca stacjonarna - Kraków