Marketing Specialist na zastępstwo

  • Szczecin
  • Codelab
Szukamy osoby, która doskonale czuje się w codziennej pracy ludźmi, rozumie w jaki sposób marketing wspiera sprzedaż oraz ma za sobą konkretne doświadczenia w tym obszarze. Mamy jasno określone cele biznesowe (w tym dostarczanie jakościowych leadów) i ugruntowaną rolę w firmie, aby realnie budować wizerunek Codelab wśród Klientów, pracowników i kandydatów (EB). Pasujesz do tej układanki? Sprawdź jak będzie wyglądać praca z nami. Jak wygląda typowy tydzień (współ)pracy? Synchronizujemy się w zespole podczas wideokonferencji, weryfikujemy zadania w JIRA (jeśli pracowałeś w Clickup, Asana względnie Trello – także się odnajdziesz). Mamy międzynarodowy zespół, więc Twój angielski musi pozwolić na swobodną komunikację a i od czasu do czasu przyda się jakiś suchar na poprawę humoru. Niemiecki to na pewno dodatkowy as w rękawie. Główkujemy wspólnie z sprzedawcami i specjalistami od produktów, jak opowiedzieć o naszym biznesie. Nie musisz być programistą. Tzw. lekkie pióro to must-have w naszej pracy. Do napisania są teksty do postów i reklam, CTA na grafiki reklamowe, redakcja folderów opisujących nasze portfolio. Po burzy mózgów przygotowujemy posty i reklamy, które mają zachęcić do wejścia na nasz landingpage. Posiłkujemy się pracą naszej agencji graficznej, ale proste tematy sami ogarniamy w przygotowanych szablonach w Canva – wyczucie estetyki i znajomość prawideł skutecznej reklamy w SoMe jest niezbędna. Jeśli dodatkowo ogarniesz trochę Photoshopa, Ilustratora czy choćby CupCut – punkt dla Ciebie, szybciej oznaczysz zadanie na ,,Done”. Korzystamy z narzędzi do zarządzania publikacjami w social mediach (Buffer, Meta Business Suite), reklamami (Google Ads, Meta Ads, Linkedin Ads), analizujemy dane – nie musisz znać ich wszystkich , ale musisz rozumieć, dlaczego z nich korzystamy i szybko uzupełnić swoją wiedzę w tym zakresie. Od czasu do czasu ogarniamy udział Codelab w evencie własnym lub naszych partnerów – wtedy musimy zadbać, aby wszystko zagrało w czasie i miejscu. Lubimy być sprawcami zamieszania ;) I nicjujemy wewnętrzne i zewnętrzne inicjatywy employer brandingowe – narzędzia te same, odbiorcą będzie zaś ktoś, kogo być może spotykasz na kawie, albo na targach pracy. Wtedy przygotowujemy event lub nasz udział. Jesteśmy niewielkim zespołem - w związku z czym ogarniamy wiele obszarów, a tam, gdzie brakuje zasobów – wspomagamy się dostawcami usług. Jeśli w ogarnianiu deadline’ów, jakości zleconych prac i koordynowaniu wielu wątków czujesz się mocno – to będziesz pasował/a do naszej układanki. Jeśli poniższe tematy są dla Ciebie równie ważne co dla nas, aplikuj . ✔️ Otwarta i autentyczna komunikacja – nie ma tematów, których nie możemy przegadać i spróbować je dźwignąć ✔️ Empatia i łatwe rozumienie potrzeb – czytamy potrzeby naszych odbiorców, jesteśmy uważni na siebie, swoje indywidualności, ale i dążenie do pracy zespołowej., ✔️ Rozwój – specyfika marketingu i EB, naszej branży wymaga od nas do stałego i regularnego śledzenia trendów, wdrażania nowych narzędzi – jesteśmy głodni wiedzy i otwarci na dzielenie się nią z innymi. Koniecznie wspomnij w CV jeśli masz za sobą poniższe doświadczenia w: Osobisty wkład w kampanie lead-generation kierowane do średnich i dużych firm (podpowiemy - to jest klucz do sukcesu w tej rekrutacji - jeśli możesz pochwal się rezultatami) Tworzenie content-marketingu (w szczególności B2B) Praca w międzynarodowym środowisku i/lub na rynkach zagranicznych Event marketing (konferencje i targi biznesowe, roadshows, wydarzenia firmowe) Jeśli do tej pory Twoje doświadczenia krążyły głównie w kręgach marketingu konsumenckiego (B2C) lub tylko w obszarze social-mediów to będzie nam trudno szybko wdrożyć Cię w obowiązki, a tego teraz najbardziej potrzebujemy. Wchodzisz w to? Oferujemy: Butikowy charakter firmy, która realizuje międzynarodowe projekty, w różnorodnym, międzynarodowym zespole sprawia, że wyznaczamy konkretne i realne cele. Wierzę, że mając za sobą klika lat pracy, u nas możesz zdobyć kolejne, różnorodne doświadczenia. Jedna z naszych koleżanek obecnie poświeciła się macierzyństwu, a my potrzebujemy dla niej zastępstwa. To ponad rok wspólnej pracy, zebrania doświadczeń w firmie, gdzie każdy dzień może wyglądać inaczej.Wchodzisz w to? Z naszej strony oferujemy: Wynagrodzenie: 7000 – 9000 zł brutto umowa o pracę, 9000 – 11 000 zł netto B2B Prywatna opieka zdrowotna (Luxmed) Dofinansowanie do nauki języków obcych, fundusz szkoleniowy Fundusz Inwestycyjny Ubezpieczenia grupowe Wsparcie aktywności sportowej (Karty multisport i program Codelab4fit) Okazjonalne bonusy świąteczne (Karta Mastercard ZFŚP) Dofinansowanie do posiłków Imprezy integracyjne Praca w międzynarodowych projektach Możliwość pracy z biura w Szczecinie lub Wrocławiu Niektóre świadczenia są dostępne wyłącznie dla UOP - szczegóły wyjaśni Ci nasza rekruterka. Etapy procesu rekrutacyjnego Selekcja aplikacji Rozmowa telefoniczna z Rekruterką Karoliną lub Weroniką Rozmowa z Team Managerem Jankiem oraz Rekruterką Karoliną lub Weroniką Oferta i onboarding Menadżer Jan Zaborowski o sobie: Nasz zespół MarCo (Marketing&Communication) to kilka osób z Polski (WRO/SZN) i Niemiec, które specjalizują się w wsparciu sprzedaży, komunikacji wewnętrznej/EB czy marketingu rekrutacji. Najbliżej współpracujemy z Działem Sprzedaży, Rekrutacji oraz kierownikami liniowymi i projektów. Wspierają nas agencje kreatywne. Przez ostatnie 15 lat kariery pracowałem m.in. w obsłudze Klienta, zarządzaniu produktem, public relations i sprzedaży usług SaaS. Obsesyjnie podejmuję decyzje na podstawie badań opinii i potrzeb odbiorców - za to też odpowiedzialny jest nasz zespół. Z przyjemnością łączę techniki i narzędzia marketingu z wyzwaniami nowoczesnego dbania o markę pracodawcy. Wierzę, że w biznesie, w którym głównym kapitałem jest doświadczenie i wiedza ludzi - te obszary bezdyskusyjnie blisko się łączą. We współpracy cenię sobie przede wszystkim szczerość, wzajemną inspirację, pokorę do swojej (nie)wiedzy ale i odwagę w eksperymentowaniu nowych pomysłów. Błedy to element nauki, o ile wyciągamy z nich wnioski. Gaduła, FRIS-owy Wizjoner i Partner. Jeśli chcesz pogadać o tej pracy – zapraszam Cię do kontaktu z rekruterkami lub ze mną bezpośrednio. Kontakty do nas na dole strony.