Sales and Service Specialist

  • Stargard
  • Cargotec Poland Sp. Z O.o.
Opis Stanowiska Poszukujemy specjalisty ds. sprzedaży i serwisu, który będzie odpowiedzialny za zapewnienie terminowego i efektywnego wsparcia administracyjnego w ramach procesów obsługi i wsparcia sprzedaży oraz serwisu. Do Twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa bieżących procesów i zadań w ramach centrum wsparcia Rozwiązywanie niestandardowych zadań Obsługa systemu SAP i innych narzędzi Procesowanie zamówień i faktur Procesowanie umów Procesowanie roszczeń gwarancyjnych zgodnie z terminami Współpraca z oddziałami sprzedażowo-serwisowymi w celu zapewnienia terminowej obsługi administracyjnej Opis Firmy Kalmar to czołowy producent maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Nasze maszyny są wykorzystywane przez operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki na całym świecie. Co czwarty kontener na świecie jest przeładowywany naszymi maszynami. Zatrudniamy ponad 150 osób i naszą siłą jest skandynawska kultura organizacyjna. Wymagania Wykształcenie wyższe Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 Znajomość języka francuskiego na poziomie minimum B2 Umiejętności komunikacyjne Obsługa podstawowych systemów komputerowych (np. pakiet Google) Co oferujemy? Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w organizacji o skandynawskiej kulturze organizacyjnej Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie) Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Proces Rekrutacyjny Przesyłanie aplikacji Przegląd aplikacji Rozmowa telefoniczna z rekruterem Rozmowa kwalifikacyjna z przełożonym   Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą formularza. Jeżeli masz pytania, skontaktuj się z rekruterem: ireneusz.iskra@kalmarglobal.com Oferujemy Obowiązki Wymagania