Specjalista ds. HR i Administracji

  • Kraków
  • Jobs Plus Hr Sp. Z O. O.
OFERUJEMY Rodzaj umowy: Umowa o pracę Wymiar pracy: pełny etat Ilość dostępnych etatów: 1 Nazywamy się Jobs Plus HR, jesteśmy agencją rekrutacji i zatrudnienia. Codziennie dbamy o to, aby do naszych klientów trafiali pracownicy „szyci na miarę”, a dodatkowo wspieramy kandydatów w poszukiwaniu najlepszej dla nich ścieżki zawodowej. Ta rekrutacja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ szukamy nowej osoby do naszego zespołu. Jeśli jesteś mistrzem organizacji, który lubi kontakt z ludźmi, a do tego masz za sobą pierwsze doświadczenie w zakresie administracji personalnej, to ta oferta jest dla Ciebie idealna! Czym się zajmujemy?  Rekrutujemy pracowników różnego szczebla w Polsce i dla klientów zagranicznych. Oferujemy usługi rekrutacji stałych oraz zatrudnienia tymczasowego. Naszymi klientami są zarówno duże organizacje, jak i niewielkie, rodzinne firmy. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Lokalizacja: ul. Gabrieli Zapolskiej  WYMAGANIA Język: angielski W mowie: B1 , W piśmie: B1 Czego od Ciebie oczekujemy?  co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (doświadczenie w agencji pracy będzie mile widziane) podstawowej wiedzy z zakresu prawa pracy i administracji personalnej umiejętności pracy z wykorzystaniem pakietu MS Office (szczególnie Excela) komunikatywnej znajomości języka angielskiego samodzielności, skrupulatności, odpowiedzialności świetnej organizacji czasu pracy komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej  ZAKRES OBOWIĄZKÓW Jakie zadania Ci powierzymy?  obsługa recepcji i centrali telefonicznej kompleksowe zarządzanie w zakresie administracji personalnej w tym : przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (także na podstawie umów cywilnoprawnych) oraz zmianami w warunkach pracy i płacy dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji firmowej (np. faktury, dokumenty pracownicze) obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej bieżąca współpraca z biurem rachunkowym - kompletowanie dokumentów do akt osobowych, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie i wniosków urlopowych kontakt z dostawcami usług i instytucjami zewnętrznymi – np. urzędy, zakłady medycyny pracy, szkoły językowe dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura – zamawianie artykułów biurowych, usuwanie i zgłaszanie usterek itp.