QA and Technical Trainer

  • Katowice
  • Randstad Polska
Dołącz do globalnego lidera wysokowydajnej inteligentnej technologii energetycznej, z ponad 5000 pracownikami, biurami w 34 krajach,  milionami produktów zainstalowanych w ponad 133 krajach. Nie czekaj, aplikuj!  oferujemy praca od zaraz  umowa o pracę  możliwość pracy w międzynarodowej firmie produkcyjnej  kameralna atmosfera pracy  pakiet benefitów    zadania przygotowywanie i prowadzenie szkoleń technicznych i procesowych dla pracowników utrzymywanie programu i harmonogramu szkoleń wprowadzających planowanie i kierowanie szkoleniami stacjonarnymi, elektronicznymi, programami multimedialnymi oraz innymi technologiami instruktażowymi wspomaganymi komputerowo odpowiedzialność za opracowanie i utrzymanie technicznych materiałów szkoleniowych we współpracy z Service HQ i Technical Marketing zapewnienie jakości i spójności treści kursu, w całym cyklu życia kursu projektowanie i kalibracja formatów monitorowania połączeń i standardów jakości monitorowanie połączeń i dostarczanie danych o trendach i okresowych raportów do zespołu zarządzającego call center używanie systemu zarządzania danymi monitorowania jakości do kompilacji i śledzenia wydajności na poziomie zespołu i poszczególnych osób monitorowanie e-maili i odpowiedzi na czacie dostarczanie użytecznych danych różnym członkom wewnętrznego zespołu wsparcia dostarczanie informacji zwrotnych na temat wydajności połączeń i postępów szkoleniowych liderom i kierownikom zespołów call center kontaktowanie się z klientami w celu lepszego zrozumienia niskiego CSAT identyfikowanie i ostrzeganie o trendach dotyczących przyczyn kontaktu szkolenia dla instalatorów i wykonawców - koordynacja i przeprowadzanie szkoleń zewnętrznych opartych na materiałach online i klasowych oczekujemy co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie energoelektroniki lub pokrewnych dziedzin, takich jak instalacje fotowoltaiczne wykształcenie w dziedzinie inżynierii elektrycznej/mechatronicznej lub podobnej biegła znajomość zasad i praktyk obsługi klienta wcześniejsze doświadczenie w prowadzeniu szkoleń technicznych, doświadczenie w prowadzeniu programów szkoleniowych związanych z technologią mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w klasie dotyczącej produktów i usług związanych z technologią) znajomością produktów i narzędzi firmy doskonałe zrozumienie wszystkich aspektów centrum wsparcia technicznego doświadczenie praktyczne w laboratoriach w zakresie praktycznych wymagań szkoleniowych mile widziana zewnętrzna certyfikacja dla instruktora bezpieczeństwa wcześniejsze doświadczenie i wiedza na temat standardów i procesów jakości wyjątkowe umiejętności słuchania i analizy być wysoce zorganizowanym i mieć poczucie inicjatywy wybitne umiejętności interpersonalne i komunikacyjne zdolność do pracy nad wieloma projektami wysoka motywacja, umiejętność dobrej pracy samodzielnie i w zespole doskonała znajomość języka angielskiego oraz zdolność i gotowość do podróży międzynarodowych wysokie umiejętności pisania tekstów technicznych wysokie umiejętności prezentacji w klasie Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia