Specjalista ds. CRM/ Specjalistka ds. CRM (Santander Consumer Bank)

  • Wrocław
  • Santander
Specjalista ds. CRM/ Specjalistka ds. CRM (Santander Consumer Bank)Country: PolandSpecjalista ds. CRM/ Specjalistka ds. CRMOpis zespołu:Jesteśmy wyjątkowym zespołem fachowców, którzy odważnie eksperymentują z direct marketingiem we wszystkich kanałach komunikacji: list, e-mail, SMS, video, bankowość elektroniczna i aplikacja mobilna. Dołącz do nas jeśli czujesz ten vibe:masz duszę poszukiwacza nowych rozwiązańlubisz eksperymentować słowempotrafisz wyciągać wnioski nie tylko z sukcesów, ale także z porażek czy błędów, które przecież są nieuniknionemasz odwagę i wolę wniesienia nowego, świeżego spojrzenia na efektywność naszych kontaktów z klientemnie musisz znać programów graficznych, by dobrze wykonywać swoją robotę, tj tworzyć fajne i skuteczne kreacjeZakres obowiązków:Udział w budowaniu strategii dla obszaru komunikacji z klientem znanym (CRM) poprzez:Współtworzenie oraz kreowanie kampanii CRM – komunikacji marketingowej do klientów z naszej bazy danychEfektywne budowanie relacji z klientem od momentu akwizycji i dalej w całym cyklu zycia klienta we wszystkich kanałach kontaktu, docelowo w czasie rzeczywistymPrzeglądanie, analizowanie i optymalizacja naszych działań poprzez sugerowanie i wdrażanie usprawnień efektywnościowychInicjowanie i przeprowadzanie testów komunikacyjnychRekomendowanie optymalizacji w zakresie segmentacji i procesów mogących wpływać na wrażenia klientówRozwój cyfrowych kanałów komunikacji- docelowo z wykorzystaniem narzędzia SalesforcePraca z zespołem biznesowym przy projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu funkcjonalnych, zautomatyzowanych kampanii omnichannelowych na platformie Marketing CloudOczekujemy:Kreatywnego podejścia do marketingu bezpośredniego – komunikacji z klientem z własnej (bankowej) bazy danychKlientocentryczności i holistycznego podejścia do „customer experience”Aktywności w eksperymentowaniu i zbieraniu doświadczeńDoświadczenia w kompleksowym prowadzeniu projektów marketingowych – idealnie na zbliżonym stanowisku – min rokBardzo dobrej znajomości pakietu MSOfficeUmiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków – to ważne, bo pracujemy na twardych danych w miękkiej komunikacjiZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnymMile widzianeZnajomość platform komunikacyjnych , np. SalesforceZapraszamy do podzielenia się z nami dowolnym ciekawym projektem: listem, emailem, bannerem, tekstem piosenki, MMSem…Oferujemy: długofalową współpracę i różnorodne projekty związane z poszukiwaniem nowych kanałów kontaktu: np. video marketing, Real Time Marketing i wiele innychdostęp do wiedzy no limit- wewnętrzna strefa wymiany wiedzy, platforma szkoleniowa Dojo z dostępem do szkoleń na LinkedIn Learning, IBM oraz O’Reilly, program mentoringowy, konkursy, webinary i podcasty eksperckiekursy języka angielskiego i innych językówprywatną opiekę medycznąelastyczny czas pracypracę hybrydowąprogram Buddy- wdrożenie u nas jest superplatformę psychologiczną - zawsze masz z kim porozmawiaćtu możesz być sobą - jesteśmy Bankiem bez barier, wysokie poczucie różnorodności i inkluzywności nas wyróżniabrak drees-code oraz prosty język to nasz przyjacielprzyjazną atmosferę pracy, imprezy integracyjne i spotkaniateam-buildingowe, chodzimy również po górach Przestrzeń dla Ciebie- pięknie wyposażone biuro i strefa relaxuCenimy Twoją otwartość na nowe narzędzia pracy – a my pokażemy i nauczymy Cię, jak z nich korzystać