Specjalista ds. administracji

  • Sopot
  • Autopay S.a.

Zadania i obowiązki na tym stanowisku: obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw administracyjno- biurowych, przygotowywanie pism, dokumentów i prezentacji, koordynacja obiegu korespondencji w firmie, organizowanie i obsługa spotkań, obsługa centrali telefonicznej.   Jakie cechy cenimy: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, w recepcji lub sekretariacie, bardzo dobrą organizację pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dbanie o wysoką jakość współpracy, kulturę osobistą i komunikatywność, pogodne nastawienie, znajomość języka angielskiego na poziomie ułatwiającym swobodną komunikację.   Mile widziane: pasja do tego, co robisz,   Co lubimy w naszej pracy: stabilność zatrudnienia, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania, nieformalną atmosferę pracy wśród wspierających i lubiących się ludzi, benefity dostosowane do potrzeb pracowników, biuro w atrakcyjnej lokalizacji.   Co dalej: zapoznamy się z Twoją aplikacją, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.   CZUJESZ, ŻE PŁYNIEMY NA TEJ SAMEJ FALI - APLIKUJ!