Specjalista Marketing Automation

  • WrocÅ‚aw
  • Emotivo Sp. Z O.o.
Zakres obowiązków: Projektowanie i wdrażanie wielokanałowych ścieżek związanych z automatyzacją E-commerce m.in porzucone koszyki, spersonalizowane rekomendacje, listingi produkotwe, push, pop-up itd automatyzacja ścieżki pozyskiwania klientów z uwzględnieniem aktualnych działań marketingowych, praca na lejkach marketingowych, projektowanie i prowadzenie automatycznych procesów komunikacji marketingowej i sprzedażowej, udział w tworzeniu i realizacji procesów marketingowych, włączając w to planowanie, monitorowanie i analizę działań w GA4, współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykorzystania systemu marketing automation, zapewniając spójność działań marketingowych i sprzedażowych. monitorowanie i raportowanie danych dotyczących wartości klienta umiejętność segmentacji baz klienckich i dopasowania do nich komunikacji poszukiwanie obszarów do testów A/B Wymagania pracodawcy: Doświadczenie min. 3 lata w aktywnych działaniach marekting automation Zaawansowana znajomość niezbędnych narzędzi np. GA4, edron, getresponse, salesmanago lub inne Analityczny sposób myślenia - opieranie decyzji na danych Dobra organizacja pracy, kreatywność Komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność za powierzony obszar działań Co oferujemy: zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B możliwość pracy zdalnej - raz na jakiś czas miło będzie spotkać się w biurze w Puławach elastyczne godziny pracy pakiet benefitów w tym Multisport, opieka medyczna dostęp do szkoleń, biblioteczki pracę w młodym, kreatywnym zespole spotkania integracyjne brak dress code’u