Video Content Specialist

  • Katowice
  • Baselinker
W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS , która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL . Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce , ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US i na rynku DACH . W związku z intensywnym rozwojem zespołu w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko Video Content Specialist. Jest to kluczowe stanowisko dla naszej firmy, gdyż chcemy dostarczać naszym klientom wysokiej jakości materiały edukacyjne i budować silną społeczność wokół platformy. Zakres zadań opracowywanie scenariuszy do krótkich filmów instruktażowych i dłuższych kursów edukacyjnych , skupiając się na zwięzłej i przystępnej prezentacji materiału nagrywanie filmów edukacyjnych o BaseLinkerze - by w sposób klarowny i przystępny prezentować funkcje platformy prowadzenie webinarów i szkoleń online dla sprzedających , pomagając im odkrywać potencjał platformy i efektywnie wykorzystywać jej funkcje współtworzenie strategii content marketingowej dotyczącej materiałów edukacyjnych śledzenie trendów w e-commerce i dostosowywanie treści edukacyjnych do zmieniających się potrzeb rynku reprezentacja BaseLinker na eventach online/offline Oczekiwania swobodne występowanie przed kamerą , wykazując pewność siebie i profesjonalizm umiejętność tłumaczenia skomplikowanych procesów w prosty i zrozumiały sposób doświadczenie w prowadzeniu webinarów i szkoleń w języku polskim i angielskim lekkie pióro i tworzenia scenariuszy do krótkich form wideo oraz dłuższych kursów edukacyjnych bardzo dobra znajomość rynku e-commerce , ze szczególnym uwzględnieniem jego aktualnych trendów i wyzwań praktyczna znajomość narzędzi do tworzenia i edycji wideo doskonała komunikacja interpersonalna , umożliwiająca efektywną współpracę zarówno zespołową, jak i kontakt z klientami kreatywność i innowacyjność , pozwalające na tworzenie unikalnych i atrakcyjnych treści samodzielność i wysoka motywacja do pracy , umożliwiające skuteczne działanie w dynamicznym środowisku biznesowym Mile widziana: znajomość produktu BaseLinker będzie dodatkowym atutem w pracy nad treściami edukacyjnymi Oferujemy praca z własnym produktem – to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju pracujemy 100% zdalnie – ale możesz wpadać do naszego biura we Wrocławiu lub Warszawie stawiamy na długofalową współpracę oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć Karta Multisport , opieka medyczna Lux Med , dostęp do platformy Mindgram - bo dbamy o Ciebie, nie tylko jako programistę Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? Zapewniamy bardzo krótki i przejrzysty proces rekrutacji Przyjemny HR interview rozmowa z osobą z HR, by lepiej poznać Twój profil i dopasowanie do naszego projektu Po pozytywnej rekomendacji zapraszamy do rozwiązania krótkiego zadania - by poznać Twoje umiejętności twarde Spotkanie z Liderem Zespołu, by poznać się lepiej i przybliżyć Ci specyfikę naszej pracy. Po tych 3 krokach zazwyczaj jesteśmy gotowi przekazać finalny feedback - mamy nadzieję, że ofertę współpracy :)