Sales Manager

  • Warszawa
  • Michael Page
  • pozyskiwanie nowych oraz rozwój współpracy z dotychczasowymi partnerami biznesowymi firmy;
  • kompleksowe opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej na rynkach Europy Zachodniej lub EMEA;
  • zarządzanie i inspirowanie do rozwoju podległego zespołu;
  • bliska współpraca z Działem Marketingu w celu poszukiwania dodatkowych możliwości rozwoju biznesu;
  • pełna odpowiedzialność za prowadzenie negocjacji handlowych;
  • monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji;
  • przygotowywanie raportów i prezentacji dotyczących wyników sprzedaży oraz prognoz;
  • reprezentowanie firmy na arenie międzynarodowej oraz udział w targach branżowych.
Rozwój biznesu firmy na rynkach Europy Zachodniej lub EMEA|Kompleksowe opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej
  • minimum 4-letnie doświadczenie z pracy na podobnym stanowisku w branży FMCG;
  • szerokie portfolio kontaktów wśród dystrybutorów oraz sieci handlowych na rynkach Europy Zachodniej lub EMEA;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • doświadczenie w zarządzaniu bezpośrednio raportującym zespołem poparte sukcesami w rozwoju podległych pracowników;
  • świetne umiejętności analityczne oraz sprawność w identyfikacji pojawiających się możliwości biznesowych;
  • umiejętność budowania trwałych i opartych na zaufaniu relacji biznesowych;
  • samodzielność w działaniu, a także umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy własnej;
  • wysoki poziom odpowiedzialności za realizację powierzonych celów i zadań.
  • pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm kosmetycznych w Polsce;
  • stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienia na długofalową współpracę;
  • możliwość udziału w strategicznych projektach z punktu widzenia rozwoju organizacji;
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bonus uzależniony od osiąganych wyników;
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych zawierający m.in. opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty firmy, dofinansowanie do posiłków;
  • szerokie możliwości rozwoju w ramach organizacji.