GroupM | Adressable TV Specialist

  • Warszawa
  • Groupm
Description Position at GroupM Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację kontentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych.Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.Dodatkowo jesteśmy #DIMAQEmployer! Czyli zaufanym partnerem do współpracy w zakresie digital marketingu. Tak więc dołączając do nas, pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są międzynarodowym certyfikatem DIMAQ!Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:Adressable TV SpecialistFinecast to zupełnie nowy produkt - został wprowadzony na polski rynek w tym roku. Globalnie jest to lider rozwiązań addressable TV, Polska jest 14 krajem na świecie oferującym to rozwiązanie.Oferujemy klientom rozwiązania addressable TV, łączące precyzje danych z siłą dużego ekranu. Wykorzystujemy nową technologię dynamicznej podmiany reklam, która jest również nowością na polskim rynku.Zespół jest w trakcie tworzenia i dalszy rozwój jest możliwy równolegle z rozwojem całego działu, który według prognoz i doświadczeń innych rynków będzie dynamiczny. Obecnie rekrutujemy na stanowisko specjalistyczne, które będzie bezpośrednio raportowało do dyrektora działu.Poszukiwane są osoby z doświadczeniem TV i/lub programmatic – natomiast sam zakup i planowanie kampanii przypomina bardziej digital niż linearną telewizję.Zakres obowiązków:realizacja kampanii Addressable TV (planowanie, realizacja i raportowanie)udział w rozwoju oferty Addressable TV na polskim rynkuprzygotowywanie materiałów merytorycznych, promocyjnych i szkoleniowychbieżący kontakt z klientami (wewnętrzni i zewnętrzni)bieżący kontakt z dostawcamiraportowanie wyników do przełożonych oraz globalnej centrali FinecastNasze oczekiwania:doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii TV lub Digital Videobiegła znajomość języka angielskiegoodpowiedzialność i sumienne wykonywanie obowiązkówbardzo dobra znajomość Excela oraz Power Pointadoświadczenie w pracy z klientamiznajomość podstawowych parametrów kampanii digitalMile widziane:doświadczenie w realizacji kampanii programmatic / obsługa DSPdoświadczenie w sprzedaży/udział w projektach przetargowychdoświadczenie we wprowadzaniu nowych innowacji/ testowaniu nowych usług lub produktówCzego możesz się po nas spodziewać:jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracędzielimy się wiedząmamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszychkreujemy standardy w branży mediowejlubimy się uczyć - mamy GroupM Academy, Letnią Szkołę Komunikacji i wiele innych szkoleńpracuje u nas wewnętrzny coachnie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podobazaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezydziałają u nas HRowe programy: płatnych poleceń, relokacji i staży w ramach naszej grupy – nie nudzimy się w piątki pracujemy do 15.00Oferujemy:ambitną pracę w czołowej agencji mediowej w Polscenaukę mediów i rozwój w dynamicznym środowisku komunikacji marketingowejwspółpracę z najbardziej doświadczonymi specjalistami, którzy z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy internetowejsamodzielność w zakresie realizacji własnych pomysłówszybki rozwój osobisty dzięki licznym szkoleniom i współpracy międzynarodowejmotywującą i koleżeńską atmosferęhybrydowy tryb pracynowe i nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metraKartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy