Customer Success Manager

  • Kraków
  • Callpage
W świecie e-marketingu jesteśmy jednym z niekwestionowanych liderów - CallPage, z ponad 8-letnim doświadczeniem, pomaga firmom na całym świecie w efektywnym generowaniu połączeń ze stron internetowych. Jako integralna część globalnego startupu SaaS Labs, współpracujemy z między innymi takimi markami jak Justcall i Helpwise. Na ten moment jako CallPage mamy ponad 1000 klientów z 55 krajów. Pragniemy wesprzeć jeszcze więcej firm i bardziej dynamicznie się rozwijać, dlatego poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Manager , która zrealizuje długoterminową strategię obsługi i rozwoju klientów CallPage. Jeśli brzmi to dla Ciebie jak wyzwanie, którego chcesz się podjąć - aplikuj do CallPage Co będziesz robić: wsparcie podczas wdrożenia CallPage w firmie klienta - onboarding, opieka nad własnym portfolio klientów polskich oraz zagranicznych, budowanie długotrwałych relacji i zaangażowania klientów poprzez ścisłą współpracę, wypracowanie planów wzrostu z klientami, negocjacje umów i warunków współpracy z klientami, aktywna dosprzedaż nowych produktów i usług CallPage - upselling, przeprowadzanie rozmów doradczych, technicznych z klientami, zbieranie i dokumentacja feedbacku od klientów, współpraca z innymi działami w celu świadczenia najwyższej jakości obsługi klienta. Jesteś idealnym kandydatem, jeśli: masz min. 1-letnie doświadczenie praktyczne pracy na stanowisku Customer Success, obsługi klienta lub w sprzedaży, płynnie posługujesz się j. angielskim w mowie i piśmie (poziom min. B2) , masz nastawienie na efektywne i konsekwentne osiąganie celów - determinacja biznesowa, umiesz nawiązać kontakt (telefonicznie, mailowo, w mediach społecznościowych), posiadasz doświadczenie pracy w systemach CRM (korzystamy z HubSpot), jesteś osobą zorganizowaną (umiesz prowadzić kalendarz i trzymać się harmonogramu), komunikujesz się w sposób empatyczny, efektywnie słuchasz i nastawiasz się na szukanie rozwiązań, umiesz pracować w zespole i masz pozytywne nastawienie. Dlaczego warto: praca w międzynarodowym zespole, atrakcyjny system prowizyjny, możliwość rozwoju w ramach grupy SaaS Labs, realny wpływ na firmę poprzez wdrażanie własnych pomysłów, forma zatrudnienia: UoP lub B2B, hybrydowy tryb pracy, dofinansowanie lekcji języka obcego, możliwości rozwoju: szkolenia wewnętrzne, dostęp do książek i kursów online, spotkania integracyjne (online i offline), sprzęt dobrany do Twoich potrzeb, pakiet benefitów.