Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta

  • Gdańsk
  • Fortum Marketing And Sales
Zadania na stanowisku: realizacja posprzedażowych procesów obsługowych Klientów segmentów B2B oraz B2C w branży energetycznej m.in.: zgłoszenia mikroinstalacji, zmiana grupy taryfowej i mocy umownej, weryfikacja wypowiedzeń umów, zmiana odbiorcy w punkcie poboru, fakturowanie, rozliczanie kont udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów obsługa systemu bilingowego udział w procesie fakturowania udział w procesie zmiany sprzedawcy współpraca z Operatorami Systemów Dystrybucyjnych prace archiwizacyjne Oferujemy: ciekawa praca w międzynarodowym koncernie energetycznym z fińską kulturą organizacyjną wymiar czasu: pełny etat praca w systemie hybrydowym dodatkowa premia roczna szkolenia oraz stałe wsparcie merytoryczne kurs języka angielskiego w biurze pakiet medyczny wsparcie psychologiczne dofinansowanie do karty Multisport Nasze wymagania: umiejętność redagowania tekstów skrupulatność i dokładność komunikatywność i umiejętność pracy w zespole dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu zaangażowanie w powierzone obowiązki Zainteresowany/a? Fortum staramy się budować zróżnicowane zespoły, w których każdy czuje się włączony i traktowany równo. O Fortum Fortum to nordyckie przedsiębiorstwo energetyczne. Naszym celem jest dać energię światu, w którym ludzie, przedsiębiorstwa i natura wspólnie prosperują. Jesteśmy jednym z najczystszych producentów energii w Europie, a naszym działaniom przyświecają ambitne cele środowiskowe. Niezawodnie wytwarzamy i dostarczamy czystą energię oraz wspieramy przemysł w dekarbonizacji procesów i w rozwoju. Nasza podstawowa działalność w krajach nordyckich obejmuje efektywne wytwarzanie energii bez emisji CO2 oraz niezawodne dostawy energii elektrycznej oraz ciepła sieciowego dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jesteśmy bezpiecznym i inspirującym miejscem pracy dla blisko 5 000 naszych pracowników. Akcje Fortum są notowane na giełdzie Nasdaq w Helsinkach. fortum.pl