Ekspert/Ekspertka ds. zarządzania efektywnością modelu obsługi klientów Mikro MŚP

  • Warszawa
  • Santander
Ekspert/Ekspertka ds. zarządzania efektywnością modelu obsługi klientów Mikro MŚPCountry: PolandCzujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:przygotowywanie i wdrażanie strategii obsługi klientów firmowych we wszystkich kanałach sprzedażyanaliza wyników sprzedażowych i efektywnościowych oraz rekomendowanie zmian poprawiających efektywspółpraca z kanałami sprzedaży w zakresie ciągłego zwiększania zaangażowania w poszczególne grupy produktowerekomendowanie rozwiązań poprawiających zadowolenie klientów (NPS)przygotowywanie zmian do systemu motywacyjnego, który wspiera strategię segmentu SMENasze oczekiwania:doświadczenie w optymalizacji modeli biznesowych w oparciu o duże ilości danychłatwość w poznawaniu nowych procesów, kreatywność, nieszablonowe i precyzyjne formułowanie wnioskówumiejętność prezentacji efektów prac i postępu projektówwysokie umiejętności interpersonalne - łatwość w zjednywaniu ludzi do osiągnięcia celubiegła znajomość podstawowych narzędzi pracy, jak: Word, Excel, PowerPointMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamistosowanie najwyższych standardów zarządzania ryzykiem, dbanie o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usługJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.