Junior Key Account Manager

  • Warszawa
  • Samsung
Position SummaryRole and ResponsibilitiesObowiązki:Organizacja oraz koordynacja procesów sprzedażowych dla podległej grupy produktowej,Budowanie długotrwałych relacji biznesowych,Planowanie i realizacja zakupu i odsprzedaży – pełny forecasting,Planowanie i rozbudowa ekspozycji produktowych w sklepach,Organizacja i wdrażanie promocji pro-sprzedażowych,Optymalne zarządzanie budżetem i systematyka jego rozliczania,Analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu,Bliska współpraca z działami marketingu produktowego, finansów, logistyki, Prowadzenie negocjacji handlowych,Wskazywanie i wytyczanie kierunków rozwoju biznesu, nadzór nad procesami w zarządzanym obszarze,Zarządzanie łańcuchem dostaw w ramach obszaru swojej odpowiedzialności (współpraca z zespołem Supply Chain),Współpraca z merchandiserami w całej Polsce,Koordynacja sprzedaży w kanale online (współpraca z zespołem Online Sales).Wymagania:Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży RTV/AGD lub FMCG, doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu klientem min. rok – warunek konieczny,Umiejętność analizy danych,Umiejętność budowania silnych relacji biznesowych, Dobra znajomości j. angielskiego,Proaktywna postawa i nastawienie probiznesowe, Odporność na stres, Dobra znajomość sytemu MS Office,Wykształcenie wyższe.Oferujemy:Pracę w międzynarodowej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 18 miesięcy,Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy oparty o realizację celów biznesowych,Narzędzia pracy: samochód, telefon i laptop oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta Multisport, karta lunchowa, ubezpieczenie na życie i inne),Możliwość pracy w trybie hybrydowym, 2 dni z domu i 3 dni z biura,Dostęp do nowych technologii i rozwiązań dających możliwość tworzenia sukcesu marki Samsung.Skills and Qualifications*