Supply Chain Audit Analyst

  • Wrocław
  • Crodu
Czas projektu: długoterminowy Forma pracy: fulltime, zdalnie Start: ASAP Cześć! Dla naszego klienta poszukujemy Supply Chain Audit Analyst , który będzie odpowiedzialny za analizę wyników audytów oraz prowadzenie szczegółowych kontroli procesów biznesowych. Celem roli jest przeprowadzanie szczegółowych ocen i analiz aktywności audytów łańcucha dostaw, zapewnienie przestrzegania przepisów, optymalizacja procesów oraz identyfikacja obszarów ESG do poprawy w łańcuchu. Firma skupia się na tworzenia u dostarczaniu rozwiązań w celu napędzania zrównoważonej transformacji w wiodącej na świecie grupie linii lotniczych. Jak to robią? Wspierają swoje linie i partnerskie firmy, dostarczając im kreatywne rozwiązania/ autorskie systemy oraz usługi finansowe, zaopatrzeniowe i lotnicze.Zespół, do którego dołączysz, skupia się na promowaniu zrównoważonego rozwoju. Klient zauważa rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz wpływ jego działań na środowisko i standardy pracy. Dlatego organizacja zobowiązała się do osiągnięcia zerowych emisji netto w swoim łańcuchu dostaw (emisje CO2 scope 3, inwestycje w zrównoważone paliwa lotnicze) do 2050 roku. Częścią zobowiązań klienta jest zgodność z Ustawą o Nowoczesnym Niewolnictwie w Wielkiej Brytanii, obejmującą weryfikację łańcucha dostaw. Program sustainability będzie również służyć promowaniu przejrzystości zrównoważonych praktyk, osadzaniu wyników w procesie zamówień, identyfikacji dostawców o wysokiej wydajności oraz promowaniu ciągłego doskonalenia w całym łańcuchu dostaw. Organizacja działa w scentralizowanym modelu pracy. Klient doceni wcześniejsze doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym, jednak idealny kandydat to przede wszystkim osoba samodzielna z dużym poczuciem odpowiedzialności, która nie boi się przejmować inicjatywy i samoorganizować swój czas pracy. Praca w trybie zdalnym z uwzględnieniem okazjonalnych obecności w biurze w Krakowie. Z tego względu preferujemy kandydatów z okolic Krakowa lub z bardzo dobrą i szybką komunikacją z Krakowem (np. Warszawa). Codzienne zadania: Analiza, interpretacja i podsumowywanie wyników oceny ryzyka dla ponad 16 000 dostawców organizacji Wsparcie Lidera Sustainability i Audytora Supply Chain w tworzeniu wszechstronnej metodologii sustainability w celu oceny dostawców Współtworzenie programu audytu łańcucha dostaw oraz dostarczanie pomysłów związanych z zrównoważonym rozwojem obszarach, takich jak środowisko, prawa pracy i prawa człowieka, bezpieczeństwo oraz etyka Przeprowadzenie szczegółowych audytów procesów biznesowych pod kątem zgodności z wewnętrznymi procedurami i zewnętrznymi przepisami Identyfikacja problemów i emerging trends Tworzenie kompleksowych raportów z audytów, podkreślenie głównych wniosków, obszarów o słabej wydajności oraz propozycji działań naprawczych do przeglądu przez zarząd Dostarczanie aktualizacji wszystkim zainteresowanym: zespołowi sustainability, zarządowi firmy oraz udziałowcom Budowanie silnych relacji z wewnętrznymi udziałowcami i zapewnienie, że nasze cele są zgodne z wizją i strategią zrównoważonego rozwoju organizacji oraz udzielanie im wskazówek i wniosków w celu zapewnienia przejrzystego i odpowiedzialnego środowiska biznesowego Przeprowadzanie analiz ad hoc w celu dostarczenia wglądu w konkretne obszary biznesowe lub projekty Zapewnianie, że procesy są zakończone oraz udokumentowane satysfakcjonująco i zgodnie z wymaganiami Pozostawanie na bieżąco z trendami sustainability (CSR,ESG), zmianami przepisów oraz najlepszymi praktykami w audytowaniu biznesu; przyczynianie się do kultury ciągłego rozwoju Wymagania: ️ Minimum 3 lata doświadczenia w analizie danych, interpretacji i konsolidacji (w szczególności z danymi związanymi ze zrównoważonym rozwojem) ️ Udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu audytów (preferowane w obszarach sustainability) ️ Dobra znajomość tematów związanymi z obszarami sustainability (ESG, CRS, carbon footprint) ️ Zaawansowana znajomość Excela (łatwość w poruszaniu się po tabelach przestawnych, VLOOKUP, INDEX/MATCH i tabelach danych) ️ Doświadczenie w MS Excel i Power Point w raportowaniu, wizualizacji, zbieraniu danych, walidacji i analizie ️ Doświadczenie w metodologiach Agile oraz doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi do zarządzania projektami takich jak Jira ️ Umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobre zdolności interpersonalne ️ Umiejętność myślenia krytycznego, samodzielnej pracy oraz dbałość o szczegóły ️ Silne umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne ️ Angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w zespole Mile widziane: ️ Znajomość języka hiszpańskiego ️ Znajomość Standardów Społecznych / Protokołów, takich jak ISO 45001, SA 8000, BSCI, SMETA i innych ️ Znajomość ISO 19011 (System Zarządzania Audytami) w zakresie tworzenia metodologii i procedur