Communications Planner (offline)

  • Warszawa
  • Zenith
Opis oferty pracy Czym będziesz się zajmować? Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach offline (TV, prasa, radio, OOH) dla klientów Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów Analizą grup celowych, trendów rynkowych Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji Ewaluacją ofert mediowych Udziałem w tworzeniu strategii mediowych Współpracą z agencją reklamową oraz partnerami mediowymi Kwalifikacje Dołącz do nas, jeśli: Posiadasz doświadczenie w pracy w domu mediowym Masz doświadczenie w zakresie planowania i zakupu kampanii offline oraz planowaniu kampanii TV Posiadasz ogólną wiedzę o wszystkich kanałach digitalowych i trendach w obszarze komunikacji w Internecie Znajomość mediów digital będzie dodatkowym atutem Mile widziane doświadczenie w zakresie tworzenia strategii mediowych Potrafisz oraz lubisz przygotowywać prezentacje w PowerPoint Lubisz zdobywać wiedzę i szukać nowych rozwiązań Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic Jesteś dokładny i terminowy Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem Dodatkowe informacje Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych Międzynarodowe środowisko pracy Hybrydowy tryb pracy (pracujemy z biura dwa dni w tygodniu) Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą") Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych