Junior Product Support Specialist Fintech

  • Poznań
  • Match Trade Technologies
Jesteśmy firmą z branży fintech, dostarczającą zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy własne środowisko technologiczne i jesteśmy autorem platformy tradingowej opartej o technologię PWA. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii (w tym nowoczesnej technologii Blockchain), ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata. Posiadamy swoje biuro w Warszawie i Poznaniu.  Ciągle się rozwijamy i poszerzamy nie tylko bazę klientów, ale przede wszystkim nasze zespoły. Chcemy wyznaczać rynkowe trendy i stawiamy przede wszystkim na nową, wyższą jakość oferowanych przez nas usług i produktów. W związku z tym do naszego zespołu w Poznaniu szukamy osoby na stanowisko Junior Product Support Specialist (Fintech) Miejsce pracy: Poznań, ul. Dąbrowskiego 267, praca z biura z możliwością HO w razie potrzeby   Na tym stanowisku będziesz odpowiedziany za: ️ wsparcie klienta biznesowego w języku angielskim w zakresie wykorzystywanych rozwiązań, ️ współpracę z działem IT w celu rozwiązywania problemów dotyczących obsługiwanych systemów, ️ testowanie aplikacji biznesowych (systemy transakcyjne i aplikacje wspierające), ️ aktywny udział w procesie tworzenia nowych produktów i rozwoju technologii, ️ monitorowanie i raportowanie KPI, ️ analizę działań konkurencji i proponowanie nowych rozwiązań. Nasze oczekiwania: wykształcenie wyższe bądź status studenta (preferowane kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość, ekonometria), mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1, bardzo dobra znajomość MS Excel, podstawowa znajomość rynków finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku walutowego (Forex), kryptowalut i innych rynków pozagiełdowych, wysoko rozwinięte kompetencje analityczne oraz logicznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność i otwartość na pracę w zespole, znajomość systemów MetaTrader lub pokrewnych będą dodatkowym atutem, gotowość do pracy na miejscu w biurze. Dlaczego warto z Nami pracować? osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku), oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie MultiSport, zapewniamy elastyczne warunki pracy pod kątem możliwości zawierania umów. Pracujemy w nowoczesnym biurze w Poznaniu z dogodnym dojazdem komunikacją miejską, inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym, wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej LuxMed, który w całości opłaca firma, jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Poznania poprzez pakiet relokacyjny, każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować, mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne, nie mamy dress code'u, posiadamy własny parking dla pracowników, mamy strefę chillu z dostępem do konsoli PlayStation, celebrujemy ważne dni życia naszych pracowników, jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp., dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie. Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij swoje CV - chętnie Cię poznamy! Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na:  rekrutacje@match-trade.com . Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ .