.. Initiative Collaboration Attention to Detail Resilience & Adaptability Problem Solving & Information Gathering Organizational Commitment About Majorel At Majorel, we create amazing customer experiences that people value and we are proud of. By combining talent, data, and technology we deliver .. inny
Dołącz do nas jako Junior Sales Representative i rozwijaj się w obszarze sprzedaży w sektorze bankowym! Co oferujemy? Umowa: B2B, UoP, UZ - w zależności od Twoich preferencji; Wynagrodzenie podstawowe + premie od sprzedaży: im więcej klientów pozyskasz, tym więcej zarobisz; Szkolenia wewnętrzne; Jasna ścieżka kariery (zmiana stanowiska i wzrost płacy); Możliwość zamówienia karty sportowej (Multisport) na preferencyjnych warunkach; Imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe - bo lubimy się i lubimy, jak się dzieje!; Praca w biurze w jednym z miast: Warszawa, Kraków, Wrocław, Trójmiasto. Mamy kawę, cukierki i drukarki 3D do drukowania takich głupot jak dino-ośmiornica . Jak wygląda proces rekrutacyjny? Wysyłasz CV; W ciągu tygodnia dzwoni do Ciebie rekruter na wstępną rozmowę. Jak dacie sobie zielone światło, to... Widzimy się u nas w biurze: na spotkaniu będzie Lukrecja (z ramienia rekruterów) oraz Łukasz (Head of Sales), którzy porozmawiają z Tobą o nas, o Tobie, Twoim doświadczeniu, codziennym życiu sprzedawcy oraz odpowiedzą na Twoje pytania; W ciągu 2 tygodni otrzymasz informację o wyniku rekrutacji. Czym będziesz się zajmować? Rozmawianiem z potencjalnymi klientami celem sprzedaży produktów bankowych dopasowanych do ich potrzeb; Budowaniem relacji, organizowaniem spotkań sprzedażowych i prezentacji; Rozwijaniem swojej wiedzy z zakresu oferowanych usług oraz technik sprzedaży, negocjacji, sztuki prezentacji; Osiąganiem wyznaczonych celów indywidualnych i zespołowych; Tworzeniem notatek ze spotkań, prostym raportowaniem w systemie, który usprawni Twoją pracę i pomoże mieć wszystko pod kontrolą. Jakie są Twoje cechy? (Odkrywca) Chcesz się rozwijać, niestraszna Ci nauka i wyzwania, dziarsko idziesz do przodu: Nie musisz mieć doświadczenia w sprzedaży - grunt, żebyś był(a) pozytywny/a, zaangażowany/a i czuł(a) miętę do adrenaliny, rozwoju, słów, słuchania, osiągania celów . Przygotowywania ofert, technik negocjacyjnych i prezentowania produktu Cię nauczymy!; (People Person) Lubisz ludzi i kontakt z nimi : Nie boisz się złapać za słuchawkę, porozmawiać z klientem o jego potrzebach, przedstawić oferty, rozwiać wątpliwości lub zdobyć serca nowego partnera biznesowego . Twój entuzjazm w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji sprawia, że czerpiesz satysfakcję z interakcji z drugim człowiekiem. Twoje skille komunikacyjne i empatia pozwolą Ci na nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych skoncentrowanych na potrzebach drugiej strony, skutkując lojalnością i ogólną sympatią. Co nie przeszkodzi Ci być niczym Wilk z Wall Street i negocjować, proponować, oponować celem osiągania celów sprzedażowych; (Złotousty) Potrafisz rozmawiać : Dostosowujesz sposób komunikacji do kontekstu i potrzeb rozmówcy tak, aby poprowadzić rozmowę w sposób, w który potrzebujesz, czyt.: jak czegoś chcesz, to zazwyczaj udaje Ci się to wyczarować za pomocą aparatu mowy . Pewnie trenowałeś/aś te skille na rodzicach, nauczycielach i znajomych ze szkolnej ławki. Potrafisz (wy)słuchać, zadawać trafne pytania i przekazywać informacje w zrozumiały i przekonujący sposób; (Ogarniacz) ️ Umiesz sobą zarządzić : Kalendarz, notatki, budziki, remindery, Trello czy Asana - wiesz, że bez dobrej organizacji nie ma efektywnej sprzedaży, wszyscy zginiemy a czas przeleci nam przez palce . Ogólnie to masz ogarnięte i pod kontrolą, zarządzasz czasem i zadaniami - wiesz co, jak, kiedy, z kim, kto i dlaczego. Niestraszne Ci takie hasła jak: formalności, umowy, notatki, deadline, skrupulatność, dokładność, poprawność językowa, formatowanie tekstu ️; (Team Player) Potrafisz pracować samodzielnie i zespołowo : Rozumiesz wagę grania do jednej bramki , zaufania, komunikacji, jak i samodzielności oraz odpowiedzialności za zespołowe i indywidualne cele i wyzwania; (Super Kaczka) Nie łamiesz się i nie poddajesz tak łatwo : Zdajesz sobie sprawę, że czasem przez cały dzień nikt nie odbierze Twojego telefonu, ale spływa to po Tobie jak po kaczce, i dalej dzielnie prujesz, nie zniechęcając się - w końcu jutro też jest kolejny, wspaniały dzień na kontakt z super klientem! ; (Rajdowiec) ️ Masz prawko : Umiesz jeździć samochodem na tyle sprawnie, że nie balibyśmy się puścić Cię firmowym autem na spotkanie z klientem nawet do innego województwa; (Światowiec) Umiesz w języki obce : Właściwie to potrzeba Ci tylko idealnej znajomości polskiego oraz komunikatywnej angielskiego , ale, oczywiście, znajomość innych języków jest in plus; (Finansista) Znasz zagadnienia sektora finansowego na ogólnym poziomie : Nothing fancy, ale rozumiesz, że kredyty mają marże, oprocentowania, są różne rodzaje kart, a chwilówki to nic fajnego . Im więcej wiesz na początku, tym lepiej dla Ciebie (bo mniej do przyswojenia), ale no worries - nauczymy!