Senior Sales Specialist New Business

  • Gdańsk
  • Cube Group
TWOJE ZADANIA: W trakcie okresu próbnego przejdziesz szczegółowy onboarding merytoryczny wdrażający Cię do pracy u nas, po którym będziesz: aktywne pozyskiwać, nawiązywać oraz utrzymywać salesowe i długoterminowe relacje z Klientami out i inboundowymi, realizować plany sprzedażowe na kompleksowe działania digitalowe, realizować działania prospectingowe, realizować procesy cross i up-sellingowe, pracować w CRM i raportować lejki sprzedażowe, analizować dane sprzedażowe, wyciągać z nich wnioski i na ich podstawie optymalizować proces/y sprzedaży przygotowywać oferty oraz prezentacje, reprezentować firmę na konferencjach i eventach branżowych, ciągle poszerzać wiedzę z zakresu performance marketingu. SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI Posiadasz min. 3-4 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży w agencji 360 lub w branży IT, rozumiesz specyfikę branży technologicznej oraz szybko zmieniającego się rynku – warunek konieczny; Potrafisz identyfikować i angażować potencjalnych klientów, a także skutecznie wykorzystywać narzędzia prospectingowe; Identyfikujesz i realizujesz możliwości sprzedaży dodatkowej i rozszerzonej - i chętnie nam o tym opowiesz; Znasz systemy CRM , umiesz wykorzystać je efektywnie do zarządzania relacjami z klientami oraz w implementacji nowych rozwiązań CRM; Posiadasz doświadczenie w pracy zorientowanej na KPI , konsekwentnie osiągasz i przekraczasz wyznaczone cele sprzedażowe; Potrafisz zaplanować i przygotowywać proces/y sprzedaży, analizować dane sprzedażowe i dostosować strategie na podstawie uzyskanych wniosków; Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatu, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy; Z łatwością nawiązujesz i rozwijasz relacje z Klientami; Jesteś fanem planowania a deadline’y i terminowość to dla Ciebie świętość; Jasno się komunikujesz, stawiasz na otwarty feedback i po prostu lubisz ludzi; OFERUJEMY: Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe , m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce. Twój rozwój : na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzającą do firmy i organizacji pracy u nas. Następnie pod okiem doświadczonych specjalistów z naszego działu realizujesz przydzielone zadania Klienckie i na bieżąco dostajesz feedback do nich, stopniowo usamodzielniasz się i dostajesz bardziej złożone oraz samodzielne zadania. Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym); Kulturę organizacyjną skoncentrowaną na rozwoju, innowacji i osiąganiu wyników; System premiowy zależny od wyników; Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi sprzedażowych; Praca 100% zdalna lub hybrydowa . WARSZAWA – Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office; Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8:00-9.30 ; Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę lub B2B; Benefity : 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit. Przebieg rekrutacji: Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów). Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach Rozmowa wideo z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą). Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem (opcjonalnie) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. Witaj na pokładzie Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)