Performance Specialist

  • Nowy Dwór Mazowiecki
  • Green Parrot
Stanowisko: Performance Specialist Wynagrodzenie: 6000 – 9000 PLN netto (B2B) Gdzie: pracujemy zdalnie, ale potrzebujemy osoby, która będzie gotowa kilka razy w tygodniu przyjechać do biura w Warszawie (m.in. regularne spotkania z klientami na żywo, udział w eventach) Kim jesteśmy? W Green Parrot łączymy marketing z technologią. Naprawdę. Mamy zespół specjalistów od IT i digital marketingu w naszej agencji marketingowej i software house Develtio. Jesteśmy w ścisłej czołówce najbardziej technologicznie zorientowanych agencji zajmujących się marketingiem. Prowadzimy GreenLetter – jeden z największych martechowych newsletterów w Polsce, który czyta ponad 16 000 marketerów. Pracujemy dla najbardziej wymagających branż: farmacja, finanse, telco, FMCG, crypto. Więcej informacji znajdziesz w naszej zakładce “Kariera” : https://greenparrot.pl/kariera/ Performance Specialist – z kim chcemy pracować? Chcemy pracować z osobą, która posiada duże doświadczenie i wiedzę w zakresie performance marketingu. Choć nasza organizacja liczy sobie łącznie ponad 70 osób, to struktura jest bardzo płaska i zawsze stawiamy na autonomiczność naszych doświadczonych ludzi. Michał Bednarczyk, Head of Performance Odezwij się do nas, jeśli: masz ponad 2 lata praktycznego doświadczenia w bezpośrednim prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii performance marketingowych, umiesz prowadzić, optymalizować i rozwijać kampanie Google Ads, Facebook Ads, znasz CPC, CPM, CPA, CPL, PLA, ROAS, jesteś osobą samodzielną, niezależną i masz wysokie poczucie odpowiedzialności, masz szeroką wiedzę na temat produktów marketingowych Google i wykorzystujesz je w codziennej pracy (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio), masz doświadczenie w tworzeniu ofert i prowadzeniu procesów ofertowania klientów, śledzisz i analizujesz nowe trendy rynku i otoczenia konkurencyjnego, nie boisz się proponować usprawnień i wdrażać nowych narzędzi. Co oferujemy Performance Specialist? pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy, 6 000 - 9 000 zł netto (B2B), odpoczynek od pracy podczas płatnych dni wolnych, pracę dla renomowanych marek, pracę w firmie zbudowanej wokół takich wartości jak efektywność, innowacyjność, otwartość i szczerość, kartę sportową i pakiet medyczny, dofinansowanie do zajęć z j. angielskiego, moc ciekawych wyzwań w jednej z najbardziej ogarniętych technologicznie agencji w Polsce Jak aplikować? Nie wymagamy standardowego CV. Możesz wysłać uzupełniony profil na LinkedIn, swoją wizytówkę online, portfolio lub cokolwiek, co pozwoli nam poznać przebieg Twojej kariery i zdobyte doświadczenie. Jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko Performance Specialist? 1. Zapoznajemy się z Twoją aplikacją i zapraszamy Cię na rozmowę, gdy stwierdzimy, że możemy do siebie pasować. ;) 2. Rozmowa z Olą z działu HR – podczas rozmowy chcemy Cię lepiej poznać, dowiedzieć się jakie są Twoje oczekiwania względem przyszłego miejsca pracy. 3. Rozmowa z Michałem - Head of Performance. 4. Zadanie rekrutacyjne - przygotowaliśmy kilka pytań, na które chcielibyśmy poznać Twoje odpowiedzi. Pomoże nam to lepiej poznać Twoje doświadczenie i sposób, w jaki lubisz pracować. :) 4. Final round - rozmowa podsumowująca z Michałem. Jeśli zarówno my jak i Ty zdecydujemy, że pasujemy do siebie - przechodzimy do nawiązania współpracy :)