Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

  • Gliwice
  • ZwiĄzek Gmin I PowiatÓw Subregionu Centralnego WojewÓdztwa ŚlĄskiego
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych Miejsce pracy: Gliwice Twój zakres obowiązków prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w tym przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania ogłoszeń, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych, przekazywania ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania opisów przedmiotów zamówień, zapytań ofertowych, protokołów z postępowań, ocena ofert , zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej funkcjonujących komisji przetargowych, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, określanie kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz projektowanych postanowień umów, nadzór nad realizacją zamówienia, w tym dokonywanie oceny zgodności z przepisami ustawy wnioskowanych zmian postanowień umowy lub konieczności rozwiązania umowy o udzielenia zamówienia publicznego, prowadzenie rejestru umów, opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz sporządzanie korekt planów, opracowanie planu postępowań oraz sporządzanie korekt planów, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych, udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu działania obszaru zamówień publicznych, przygotowywanie danych i informacji, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczące postępowań o udzielenie zamówienia, w szczególności na pytania kierowane w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, zapytania innych organów (w tym organów kontroli) oraz danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości, udział w przygotowywaniu odpowiedzi na odwołania wykonawców, przygotowywania dokumentów dla Krajowej Izby Odwoławczej oraz uczestnictwo w rozprawach przed KIO, zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu. Nasze wymagania Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe; - minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe, - skrupulatność, rzetelność, zaangażowanie, systematyczność i samodzielność, - umiejętność pracy pod presją czasu oraz organizacji pracy własnej - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, dokumentów wykonawczych do ustawy oraz Wytycznych kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, - umiejętność korzystania z platform: e-zamówienia oraz BK2021, - dobra znajomość pracy z komputerem i systemami informatycznymi, w szczególności Pakietu Office (Word, Excel), - zdolność analitycznego myślenia oraz argumentowania. Wymagania dodatkowe: - studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, - prawo jazdy kat. B, - komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów. To oferujemy umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju poprzez współpracę z zespołem profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin, podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, studiach podyplomowych i kursach językowych. Benefity dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów spotkania integracyjne brak dress code’u kawa / herbata parking dla pracowników dofinansowanie wypoczynku Dodatkowe informacje Dokumenty, które wpłyną do Biura Związku po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać w Biurze Związku pod numerem telefonu 32 461 22 50. Nadesłane oferty nie będą odsyłane, zostaną zniszczone po okresie roku od daty złożenia. Miejsce świadczenia pracy: Gliwice, ul. Wincentego Pola 16. Szczegółowy opis przebiegu naboru określa Regulamin naboru pracowników Związku Subregionu Centralnego zamieszony w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.subregioncentralny.pl. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem. ZWIĄZEK GMIN I POWIATÓW SUBREGIONU CENTRALNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych. Informacja o ochronie danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych nr 2016/679 (RODO) informujemy, iż: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego, z siedzibą przy ul. Wincentego Pola 16, 44-100 Gliwice, adres email: biuro@subregioncentralny.pl, strona internetowa: http://www.subregioncentralny.pl/ (kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@subregioncentralny.pl). 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. 3. Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Pani/Pana wizerunek) przetwarzamy na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. 4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w formie, która pozwala na zidentyfikowanie danych dotyczących ich przedmiotu przez czas nie dłuższy niż jest to konieczne do celów, dla których dane były gromadzone lub dla których są przetwarzane dalej. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.