Sales and Development Manager

  • Szczecin
  • Eurolinkgroup
Dołącz do Eurolink – innowacyjnej firmy HR świadczącej usługi zarządzania zasobami ludzkimi. Nasza agencja cieszy się uznaniem na lokalnym rynku dzięki wysokiej jakości usług, które dostarczamy. Dbamy o to, żeby nasi partnerzy biznesowi czuli się z nami bezpiecznie, a ich zaufanie zdobywamy poprzez profesjonalizm, rzetelność, innowacyjność rozwiązań i przede wszystkim ludzkie, indywidualne podejście do każdego Klienta!      Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Sales and Development Manager do naszego zespołu, aby wspólnie z zespołem sprzedaży i rozwoju współtworzyć naszą misję i rozwijać relacje z Klientami w obszarze sprzedaży usług HR!   Oferujemy Co zyskasz, pracując z nami?     Proponujemy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B – wybór należy do Ciebie!    Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, co pozwoli na zdobycie nowych umiejętności.    Umożliwiamy elastyczne godziny pracy, więc możesz dostosować swoje 8-godzinne zmiany między 7:00, a 17:00, aby lepiej zbalansować pracę z życiem prywatnym.    Dofinansowujemy kartę MultiSport oraz prywatną opiekę medyczną LuxMed, dzięki czemu możesz aktywnie dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.    Oferujemy wszelkie niezbędne narzędzia pracy: telefon i laptop, system CRM, wygenerowane leady oraz auto służbowe.      Zrozumiały system wynagrodzenia: satysfakcjonujące wynagrodzenie zasadnicze i atrakcyjne premie, uzależnione od wyników sprzedażowych.   Proces wdrożenia, który pozwoli Ci sprawnie wdrożyć się w organizację.    Czy tylko pracujemy w tej firmie? O nie! Dobra atmosfera i granie do zespołowej bramki to istotne wartości w Eurolink!   Organizujemy cykliczne spotkania integracyjne w czasie i po godzinach pracy, jak comiesięczny „pizza day”, planszówki, turnieje bowlingowe czy emocjonujące spływy kajakowe i wiele innych atrakcji, które umożliwiają nawiązanie jeszcze lepszych relacji zespołowych.    Sprawny i klarowny proces rekrutacji, podczas którego dowiesz się wszystkich interesujących Ciebie kwestii dotyczących współpracy z nami. Chcesz wiedzieć więcej już dziś? Skontaktuj się z nami i dopytaj o nurtujące Ciebie kwestie!    Joanna Korpowska: j.korpowska@eurolinkgroup.pl   Obowiązki Jaki będą Twoje  kluczowe zadania?     Wsparcie Dyrektora Sprzedaży w koordynacji sprzedaży usług HR.     Tworzenie oraz przedstawianie ofert sprzedażowych produktów: EuroLink  i HR Inclusion, w dziedzinie szeroko pojętego HR, m.in.: rekrutacja, legalizacja, opieka kadrowa, szkolenie i konsulting.    Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.   Tworzenie i utrzymywanie długoterminowych i dobrych relacji z naszymi klientami na terenie Polski i Europy.   Tworzenie i aktualizowanie baz danych poprzez aktywne monitorowanie rynku pracy.    Reprezentacja Eurolink Group i HR Inclusion na wydarzeniach branżowych i targach pracy.    Realizacja realnych celów sprzedażowych.    Systematyczne tworzenie raportów w CRM, przy współpracy z asystentami sprzedaży.    Wymagania Nasze wymagania:     Gotowość do pracy hybrydowej, zaznaczając, że nasze biuro mieści się w ścisłym centrum Szczecina.    Doświadczenie w obszarze sprzedaży usług (preferowanych w obszarze HR) lub/i doświadczenie w obszarze rekrutacji, przy jednoczesnej gotowości do przebranżowienia się i wypłynięciu na szerokie wody sprzedaży i konsultingu.   Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne.   Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową lub gotowość do rozwoju w tym obszarze.   Samodzielność i kreatywność w działaniu.   Zainteresowanie branżą HR      Nastawienie na realizację celu sprzedażowego.    Czynne prawo jazdy kat. B.   Chęć do rozwoju i przede wszystkim Twoją motywację do pracy z nami!      Chcesz wiedzieć więcej? Aplikuj już dzisiaj, chętnie zadzwonimy i opowiemy Ci o szczegółach oferty!