Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty

  • Wrocław
  • Business Bridge Group Sp. Z O.o.
Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta – firmy z branży nieruchomościowej - szukamy osób do pracy na stanowisku:   Zarządca ds. Nieruchomości i Administracji Floty Na tym stanowisku zajmiesz się: zarządzaniem nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego i mazowieckiego bieżącym administrowaniem, nadzorem nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; ścisłą współpracą z serwisami wsparciem właściciela obiektu w zakresie wynajmu i sprzedaży powierzchni weryfikacją i bieżącą aktualizacją harmonogramów okresowych przeglądów obiektów oraz systemów i urządzeń, a także nadzorem nad ich realizacją (budowlane, elektryczne, serwisowe, UDT, systemy p.poż itp.); przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń dotyczących funkcjonowania obiektów, w tym ich weryfikacją pod względem zasadności realizacji, poprawności wyceny, zakresu opracowywaniem propozycji rocznych planów gospodarczych i remontowych nadzorem nad ciągłością dostaw mediów reprezentowaniem właściciela obiektu w kontaktach z organami administracji publicznej przygotowaniem nieruchomości do sprzedaży, w tym przygotowaniem opinii na temat warunków przeprowadzenia procesu w kontekście zabezpieczenia interesów klienta, organizacją prac posprzedażowych. organizowaniem napraw i przeglądów środków transportowych zlecanych na zewnątrz prowadzeniem dokumentacji technicznej sprzętu realizacją i optymalizacją zakupów części i usług związanych z parkiem samochodowym nadzorem nad terminarzem wymagań technicznych floty, przeglądami nadzorem nad wyposażeniem floty oraz bieżącą kontrolą nadzorem nad kartami paliwowymi, urządzeniami pokładowymi monitorowaniem stanu technicznego pojazdów obsługą administracyjną floty samochodowej oraz raportowaniem wykonanych działań nadzorem i koordynacją likwidacji szkód komunikacyjnych   To praca dla Ciebie, jeśli: masz doświadczenie w obszarze administrowania nieruchomościami oraz flotami samochodowymi jesteś osobą o silnej motywacji do działania, samodzielną w wyznaczaniu celów, o wysoko rozwiniętych umiejętnościach logistycznych cechują Cię: umiejętność i chęć współpracy z ludźmi oraz budowania i utrzymywania relacji z klientami masz prawo jazdy kat. B.   Co otrzymasz w zamian: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub możliwość współpracy na zasadach B2B wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia pomoc wdrożeniową w obowiązki oraz wsparcie w dalszych okresach pracy pracę pełną wyzwań, w której na pewno nie będziesz się nudzić dużą samodzielność w wykonywaniu i organizowaniu swojej pracy otwartość na Twoje pomysły oraz indywidualne podejście miłą i koleżeńską atmosferę Agencja zatrudnienia nr wpisu 5355