Spec. ds. rekrutacji i legalizacji zatrudnienia TMS Personal

  • Gdańsk
  • Tms Personal
Wymagania: Wyższe wykształcenie (preferowany kierunek: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja lub pokrewne). Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, ZZL, HR lub zbliżonym. Minimum 1 rok doświadczenia w zakresie legalizacji pobytu i zatrudniania cudzoziemców. Znajomość przepisów prawnych dotyczących legalizacji pobytu i zatrudniania cudzoziemców. Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy i prawa cywilnego. Umiejętność korzystania z aktów prawnych, Dzienników Ustaw itp. Znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego na poziomie zaawansowanym. Znajomość obsługi komputera, narzędzi biurowych i podstawowych aplikacji: MS Office: Excell, Word, Outlook, Power Point, Google Docs, Canva, Google Meet, Dropbox. Obsługa mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram itp.). Doskonałe umiejętności komunikacyjne. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami. Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres. Samodzielność i proaktywność w działaniu. Pozytywne podejście do wyzwań i gotowość do nauki. Elastyczność i umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków rynkowych. Stanowisko: Specjalista ds. rekrutacji i legalizacji zatrudnienia Oferujemy: przyjazną atmosferę pracy w zgranym i sympatycznym zespole, wdrożenie w obowiązki, wsparcie w pokonywaniu trudności, możliwości rozwoju i zdobycia ciekawego doświadczenia, rozwój kompetencji miękkich. ,[Przygotowywanie i składanie dokumentacji związanej z legalizacją pobytu i zatrudnieniem cudzoziemców, monitorowanie dokumentacji w trakcie zatrudnienia. , Współpraca z instytucjami publicznymi (urzędem wojewódzkim, urzędem pracy) w zakresie zatrudniania cudzoziemców. , Współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień. , Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych (redagowanie i publikacja ofert pracy, selekcja kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, rekomendowanie kandydatów do zatrudnienia i/lub samodzielne zatrudnianie pracowników). , Sporządzanie dokumentów kadrowych (umów, zaświadczeń, prowadzenie akt osobowych pracowników, obsługa programu kadrowo-płacowego). , Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, bieżący kontakt z pracownikami. , Monitorowanie zmian w przepisach prawnych, dotyczących legalnego zatrudniania pracowników. , Monitorowanie wydatków oraz zasobów, które są niezbędne do realizacji założonych celów. , Ścisła współpraca z innymi rekruterami oraz działami (księgowości, administracji). ] Requirements: MS Office, Outlook, HR analytics Additionally: Friendly atmosphere, Flexible working hours.