Media & Communication Manager

  • Sephora Polska Sp. Z O.o.
Position Media & Communication Manager Profile Nasze wymagania:Min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku np. w agencji social media / digital jako Account Manager w branży beauty / fashion. W tym doświadczenie w zarządzaniu Zespołem.Min. 4 - letnie doświadczenie we współpracy z influencerami: produkcja treści, eventy, prowadzenie większych projektów.Doskonała znajomość specyfiki i narzędzi w kanałach: Tik Tok, FB, Instagram, Snapchat, You Tube.Doświadczenie w działaniach PR, eventowych i produkcji treści social media.Doskonałe umiejętności organizacyjne - praca wymaga prowadzenia wielu projektów / kampanii jednocześnie i obsługi kilku kanałów social media. Zdolności analityczne oraz łatwość prezentowania wniosków i rekomendacji, myślenie strategiczne.„Lekkie pióro”.Dobre wyczucie estetyczne, zrozumienie roli skutecznych i budujących markę treści w mediach społecznościowych.Wykształcenie wyższe (Marketing, PR, Filologia polska, Dziennikarstwo lub pokrewne).Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna współpraca z centralą we Francji).Znajomość narzędzi: social media / influencerskich, Google Analytics.Pasja do śledzenia światowych trendów w social media, umiejętność wybierania i wprowadzania ich w swojej pracy.Bycie na bieżąco z nowinkami ze świata social, influencer marketingu i ogólna wiedza z rynku media/ PR.Zainteresowanie i śledzenie nowinek z branży beauty (mile widziane).Twój zakres obowiązków:Tworzenie strategii social media dla kanałów, ustalanie KPI rocznych i pod poszczególne działania.Odpowiedzialność za miesięczny plan komunikacji. Tworzenie i egzekucja komunikacji w kanałach social media Sephora: Tik Tok, Instagram, Facebook, You Tube na podstawie lokalnej i centralnej strategii oraz pojawiających się potrzeb.Zarządzanie i odpowiedzialność za pracę 3 osobowego Zespołu social media w Sephora. Ustalanie zakresu obowiązków, podział pracy, ustawianie celów i KPI.Zarządzanie i ścisła praca z agencją socialową obsługującą markę, w tym: budowanie strategii komunikacji, wdrażanie projektów i miesięcznych planów, budowanie i pilnowanie budżetów, współpraca z Zespołem moderacji (agencja) w celu zapewnienia wysokiej obsługi klienta w mediach społecznościowych. Stałe monitorowanie postępu prac nad działaniami dla marki.Zarządzanie i prowadzenie współpracy z influencerami: kampanie, dedykowane działania, eventy.Udział / koordynowanie większych produkcji dedykowanego contentu video na potrzeby kanałów social media.Udział w tworzeniu eventów dedykowanych influencerom: zarówno dla marki Sephora jak i marek dostępnych w sieci .Wsparcie płatnych kampanii social mediowych dla Sephora opierające się na brifowaniu agencji, potwierdzaniu kosztów, analizach i monitoringu.Koordynowanie wysyłek PR.Ścisła współpraca z innymi działami, w tym wspólne prowadzenie projektów, również międzynarodowych.To oferujemy:Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie z branży beauty, lidera na polskim rynkuZdobycie szerokiego doświadczenia w Zespole Marketingu w Polsce i CzechachOtwartą komunikację i możliwość współpracy międzynarodowej (szczególnie na linii Polska – Czechy, Polska – Francja)Szeroki wachlarz benefitów pracowniczych opartych na programie kafeteryjnym