Marketing Automation Specialist

  • Poznań
  • Human2human Sp. Z O.o.
Jesteśmy Human2Human. Tworzymy relacje w oparciu o doświadczenie klienta – od konsultingu strategicznego, przez programy lojalnościowe, aż do rozwiązań IT, czyli CRM. W rezultacie miksu kompetencji realizujemy wiele różnorodnych projektów dla największych marek w Polsce, Europie i na świecie m.in. Sandoz, L'Oréal, Mastercard, Ferrero, Audi. Zdobywamy najbardziej prestiżowe nagrody w branży – Effie Awards, Kreatura, Golden Arrow, The Big Loyalty Awards, Loyaty Heroes. Aplikuj na stanowisko Marketing Automation Specialist i rośnij razem z nami Dołącz do zgranej ekipy, w której marketingowe wyzwania dają prawdziwe poczucie satysfakcji. Pracuj dla największych marek i razem z nami zgarniaj kolejne branżowe nagrody. Buduj swoje doświadczenie dzięki różnorodnym projektom i współpracy z ludźmi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Dołączając do naszego zespołu będziesz: tworzyć i współprowadzić różnorodne projekty dopasowane do potrzeb Klienta uczestniczyć i prowadzić spotkania z Klientami z całego świata poznawać narzędzia marketing automation (Salesforce Marketing Cloud) współpracować z Klientami na wszystkich etapach projektu - tworzenie harmonogramów, kosztorysów, raportów, prezentacji i specyfikacji odpowiadać za budowanie długotrwałych i profesjonalnych relacji z Klientem współpracować z wewnętrznymi działami firmy - IT, Kreacja, Strategia oraz Digital projektować, wdrażać ścieżki kampanii marketingowych tworzyć segmentację bazy danych klientów oraz analizować i dostarczać raporty z wynikami kampanii Aby rozpocząć swoją przygodę w H2H.tech, musisz posiadać: umiejętność biegłego posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie - większość Twojej przyszłej pracy to spotkania, prowadzenie projektów, realizacja działań marketing automation w Salesforce Marketing Cloud dla Klientów z całego świata w relacjach z Klientem proaktywność i merytoryczne wsparcie w realizacji projektów w codziennej pracy samodzielność, dobrą organizację pracy oraz umiejętność sprawnego przełączania się między zadaniami znajomość podstaw marketingu internetowego oraz narzędzi do automatyzacji marketingu umiejętność obsługi platformy Salesforce Marketing Cloud (lub innych narzędzi Marketing Automation) będzie dodatkowym atutem podstawowa znajomość HTML/CSS będzie dodatkowym atutem chęć rozwoju oraz zdolność do szybkiego uczenia się nowych narzędzi i technologii Doświadczenie w prowadzeniu projektów (np.: agencja marketingowo technologiczna, dział marketingu, dział wsparcia sprzedaży) będzie dodatkowym atutem. Poza wynagrodzeniem za swoją pracę, zyskasz także: konkretną wiedzę i umiejętności - nauczymy Cię m.in. obsługi dedykowanych rozwiązań systemowych w projektach (CRM, CMS) znajomość tajników pracy dla znanych marek - od małych zadań po duże projekty możliwość brania udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych dostęp do pracy w systemie elastycznego Home Office dodatkowe benefity: karta multisport, pakiet medyczny, firmowy obiad raz w tygodniu, spotkania firmowe i wyjazdy integracyjne