Supply Chain Auditor & Leader

  • Warszawa
  • Crodu
⏳ Czas projektu: długoterminowy Forma pracy: fulltime, zdalnie ⏰ Start: ASAP Cześć Dla naszego klienta poszukujemy Supply Chain Auditora , który poprowadzi zespół oraz przeprowadzi strategię audytów biznesowych od początku do końca wraz z analizą i interpretacją złożonych danych znalezionych podczas audytów. Celem roli jest ocena, ocenienie oraz zapewnienie zgodności z ustalonymi procesami, standardami i przepisami dotyczącymi łańcucha dostaw w celu poprawy efektywności operacyjnej, zmniejszenia ryzyka oraz zachowania integralności w całej sieci łańcucha dostaw. Firma skupia się na tworzenia u dostarczaniu rozwiązań w celu napędzania zrównoważonej transformacji w wiodącej na świecie grupie linii lotniczych. Jak to robią? Wspierają swoje linie i partnerskie firmy, dostarczając im kreatywne rozwiązania/ autorskie systemy oraz usługi finansowe, zaopatrzeniowe i lotnicze. Zespół, do którego dołączysz, skupia się na promowaniu zrównoważonego rozwoju. Klient zauważa rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz wpływ jego działań na środowisko i standardy pracy. Dlatego organizacja zobowiązała się do osiągnięcia zerowych emisji netto w swoim łańcuchu dostaw (emisje CO2 scope 3, inwestycje w zrównoważone paliwa lotnicze) do 2050 roku. Częścią zobowiązań klienta jest zgodność z Ustawą o Nowoczesnym Niewolnictwie w Wielkiej Brytanii, obejmującą weryfikację łańcucha dostaw. Program sustainability będzie również służyć promowaniu przejrzystości zrównoważonych praktyk, osadzaniu wyników w procesie zamówień, identyfikacji dostawców o wysokiej wydajności oraz promowaniu ciągłego doskonalenia w całym łańcuchu dostaw. Organizacja działa w scentralizowanym modelu pracy. Klient doceni wcześniejsze doświadczenie w pracy w środowisku korporacyjnym, jednak idealny kandydat to przede wszystkim osoba samodzielna z dużym poczuciem odpowiedzialności, która nie boi się przejmować inicjatywy i samoorganizować swój czas pracy. Praca w trybie zdalnym z uwzględnieniem obecności w biurze w Krakowie raz na kwartał (2 dni - PI Planning). Do Twoich codziennych zadań należeć będą między innymi: Kierowanie zespołem i tworzenie jakościowego programu audytu łańcucha dostaw w obszarach związanych z zrównoważonym rozwojem, takich jak środowisko, prawa pracy i prawa człowieka, bezpieczeństwo oraz etyka Tworzenie i wykonanie strategii audytów łańcucha dostaw od początku do końca Analiza i interpretacja danych biznesowych, wyciąganie wniosków w celu wspierania podejmowania decyzji i poprawy efektywności operacyjnej (wyniki audytów dostawców i plany działań naprawczych) Opracowanie kompleksowej metodologii sustainability w celu oceny dostawców oraz wyników audytów Współpraca z zespołem w celu wprowadzenia rekomendacji i monitorowania postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju Wsparcie Lidera Sustainability w budowaniu strategii komunikacji z dostawcami i procedur eskalacji wewnętrznej do Działu Zakupów Dostarczanie aktualizacji wszystkim zainteresowanym: zespołowi sustainability, zarządowi firmy oraz udziałowcom Budowanie silnych relacji z wewnętrznymi udziałowcami i zapewnienie, że nasze cele są zgodne z ogólną wizją i strategią zrównoważonego rozwoju organizacji; udzielanie wskazówek i przedstawianie wniosków w celu zapewnienia przejrzystego i odpowiedzialnego środowiska biznesowego Identyfikacja problemów i emerging trends oraz obszarów o słabej wydajności Pozostawanie na bieżąco z trendami sustainability (CSR,ESG), zmianami przepisów oraz najlepszymi praktykami w audytowaniu biznesu; przyczynianie się do kultury ciągłego rozwoju Zapewnianie, że procesy są zakończone oraz udokumentowane satysfakcjonująco i zgodnie z wymaganiami Tworzenie materiałów edukacyjnych i innych komunikatów dla odpowiednich udziałowców Wymagania: ⚡️ Minimum 5 lat doświadczenia w audytach - przeprowadzanie/ uczestniczenie (w szczególności w obszarach zrównoważonego rozwoju) ⚡️ Znajomość Standardów Społecznych / Protokołów, takich jak ISO 45001, SA 8000, BSCI, SMETA i innych ⚡️ Znajomość ISO 19011 (Systemy Zarządzania Audytami) w zakresie tworzenia metodologii i procedur ⚡️ Zaawansowana znajomość Excela (łatwość w poruszaniu się po tabelach przestawnych, VLOOKUP, INDEX/MATCH, i tabelach danych) oraz PowerPoint ⚡️ Przynajmniej minimalna znajomość zagadnień sustainability (ESG, CSR) ⚡️ Doskonała umiejętność myślenia krytycznego, samodzielnej pracy oraz dbałość o szczegóły ⚡️ Doświadczenie w metodologiach Agile oraz doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi do zarządzania projektami takich jak Jira ⚡️ Umiejętność zarządzania danymi oraz przetwarzania danych zebranych podczas audytów oraz umiejętność interpretacji tych danych ⚡️ Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne ⚡️ Angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w zespole Mile widziane: ⚡️ Znajomość języka hiszpańskiego ⚡️ Doświadczenie w MS Excel i Power Point w raportowaniu, wizualizacji, zbieraniu danych, walidacji i analizie