Specjalista ds. kadr i płac

  • Kraków
  • Chandon Waller E Partners
Dołącz do zespołu specjalistów Chandon Waller & Partners! Firma Chandon Waller & Partners powstała z myślą o wspieraniu przedsiębiorców w pełnej obsłudze księgowej i kadrowej. Najważniejsze w obsłudze klienta jest ułatwianie mu życia – tę zasadę stosujemy. Naszym celem jest uwolnienie czasu naszych klientów, aby mogli go inwestować w rozwój swoich firm. Dostarczamy praktyczne informacje w dziedzinie finansów, pomagając naszym klientom znaleźć najkrótszą drogę do osiągnięcia celów i identyfikować przeszkody, których powinni unikać. Naszą kulturę organizacyjną kształtują wartości: Współpraca, nie rywalizacja:  Tworzymy środowisko wolne od rywalizacji, gdzie celem jest rozwiązywanie problemów i wzajemna pomoc. Wierzymy, że osiągniemy to tylko dzięki współpracy. Aktywne słuchanie:  Staramy się zrozumieć potrzeby i wyzwania naszych klientów i naszych specjalistów. Nie boimy się pytać, a dzięki temu tworzymy atmosferę wzajemnego wsparcia. Zaangażowanie, motywacja, jakość:  Każdy członek zespołu ma wpływ na rozwój firmy. Dążymy do zaangażowania, motywacji oraz utrzymania wysokiej jakości w tym, co robimy. Firmę traktujemy jako wspólną wartość. Ciągła chęć rozwoju:  Inwestujemy w rozwój zespołu poprzez szkolenia, materiały i wzajemną pomoc. Dążymy do postępu i zdrowej dokładności, kierując się zasadą pracy mądrej, a nie ciężkiej. Szczerość kierowana osobistą troską:  Nie boimy się prawdy i informacji zwrotnej. Kierujemy się zasadami mówienia prawdy z intencją pomocy, czynienia drugiemu tego, co chcielibyśmy sami otrzymać oraz aktywnego słuchania i zrozumienia drugiej osoby. Wierzymy, że kierując się tymi wartościami, nasz wspólna praca przynosi wartość nie tylko naszym klientom, ale także całemu zespołowi, powodując, że każdy ma realny wpływ na rozwój firmy.   Nie aplikuj do nas jeśli: Chcesz mieć po prostu „jakąś” pracę i nie szukasz miejsca na stałe. Uważasz, że już wszystko wiesz. Akceptujesz to, co wydaje Ci się niewłaściwe, niewygodne lub po prostu udajesz, że tego nie widzisz, bo „to nie Twoja sprawa”. Wystarcza Ci to co wiesz i uważasz, że nie potrzebujesz się rozwijać. Potrzebujesz nieustannego nadzoru, by dobrze pracować. Aplikuj koniecznie jeśli: W relacjach z ludźmi, z którymi pracujesz stawiasz na szczerość i otwartość. Cenisz sobie prawdę, zaangażowanie i uczciwość. Jesteś otwarty na informację zwrotną i traktujesz ją jako szansę na rozwój i doskonalenie swoich umiejętności. W trudnych sytuacjach stawiasz na wspólne szukanie rozwiązań. A dlaczego warto? Wkładamy serce w to, co robimy i cały czas rozwijamy się, by stawać się coraz lepszymi w swojej dziedzinie. Inwestujemy w rozwój zespołu poprzez np. szkolenia, materiały, wzajemną pomoc. Nie oczekujemy poświęcenia tylko zaangażowania. Chcemy, żebyś miał praktyczny wkład w działanie naszej firmy. Chcemy, żebyś robił to co lubisz i nieustannie się w tym rozwijał.   Jeśli czujesz, że to właśnie Ty, nie zwlekaj - aplikuj! Odkryj, jak możesz wnieść swoją unikalną wartość do naszego zespołu i wspólnie tworzyć lepszą przyszłość dla naszych klientów.   Otrzymasz od nas: Umowę o pracę / współpracę / zlecenie, w zależności od Twoich oczekiwań; Własne stanowisko pracy (komputer, telefon) w nowym, dużym biurze w dobrze skomunikowanej części Krakowa; Prestiżowych klientów; Możliwość rozwoju poprzez szkolenia specjalistyczne; Szkolenia merytoryczne z umiejętności miękkich; Możliwość awansu (ścieżka kariery m.in na stanowisko Managera Zespołu Księgowego); Współpraca z zespołem kadr oraz asystentem księgowym; Przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole, który będzie dla Ciebie wsparciem i inspiracją; Pakiet socjalny: ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny, zniżki do kliniki stomatologicznej, Karta MultiSport / MedicoverSport; Z okazji urodzin - dodatkowy dzień wolny od pracy; Wyzwania, które na Ciebie czekają: Samodzielne i terminowe naliczanie wynagrodzeń pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką firmy; Sporządzanie kompleksowych list płac, uwzględniających wszelkie zmiany kadrowe; Skrupulatna obsługa czasu pracy, w tym ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i równoważnego czasu pracy; Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US; Prowadzenie akt osobowych pracowników, dbając o ich aktualność i poufność; Wydawanie zaświadczeń o zarobkach oraz innych dokumentów związanych z płacami; Aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;  Odnajdziesz się u nas jeśli: Masz doświadczenie na samodzielnym stanowisku min. 2 lata; Znasz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych; Znasz  programu Płatnik; Umiesz naliczać wynagrodzenia i zasiłki społeczne - WARUNEK KONIECZNY; Potrafisz organizować swoją pracę; Będziesz zaangażowany i pracowity;   Bardzo docenimy jeśli dodatkowo : Mile widziana znajomość programu Optima/Symfonia/Enova   Jak wygląda krok po kroku proces rekrutacji? Krok 1 – TY DECYDUJESZ! Wyślij nam swoją aplikację. Krok 2 – REKRUTER ANALIZUJE TWOJE CV Czytamy każdy przesłany do nas dokument. Analizujemy i weryfikujemy informacje zawarte w CV pod kątem spełniania niezbędnych wymagań na danym stanowisku. Krok 3 – ROZMOWA TELEFONICZNA Przed dokonaniem selekcji nadesłanych aplikacji, pod kątem zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną rekruter zadzwoni do Ciebie zadać kilka pytań. Nie zapominaj, że Ty też masz możliwość zadawania pytań w zakresie interesujących Cię obszarów. Krok 4 – ROZMOWA REKRUTACYJNA Jeśli zdecydujemy się zaprosić Cię na rozmowę wspólnie ustalimy dogodny termin spotkania. Mailowo otrzymasz potwierdzenie naszych ustaleń oraz dokładny adres i mapkę dojazdu lub link do spotkania on-line. Krok 5 – DECYZJA Po każdym spotkaniu rekrutacyjnym w ciągu maksymalnie 2 tygodni otrzymasz od nas informację zwrotną niezależnie od podjętej przez nas decyzji. Jeśli decyzja będzie pozytywna, to ustalimy istotne szczegóły rozpoczęcia pracy. Kto będzie się z Tobą kontaktował? W procesie rekrutacji będzie się z Toba kontaktowała Agnieszka Gieburowska Specjalista ds. rekrutacji Tel. 536105300   Czekamy na Ciebie!