Ekspert/Ekspertka transformacji Customer Care

  • Warszawa
  • Santander
Ekspert/Ekspertka transformacji Customer CareCountry: PolandCzujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami!MOC naszej pracy:poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań budujących najlepsze doświadczenia klientaanaliza głosu klienta na bazie prowadzonych badań i innych źródeł informacji w bankuwspółpraca z jednostkami banku przy wypracowaniu rozwiązań eliminujących problemy klientów w codziennym bankowaniuprowadzenie lub udział w projektach usprawniających posprzedażową obsługę klientówpromowanie podejścia zorientowanego na klienta w organizacjiNasze oczekiwania:dobra znajomość branży finansowej i rozwiązań w zakresie standardów obsługi klienta, kanałów dystrybucji, procesów oraz innowacyjnych rozwiązańdoświadczenie w prowadzeniu projektów w branży finansowej, w tym projektów transformacji biznesowychaktualna wiedza z zakresu Customer Experienceminimum –letnie doświadczenie na podobnym stanowiskuwykształcenie wyższe (preferowane kierunki: socjologia, ekonomia)znajomość metod i technik prowadzenia projektówumiejętność samodzielnego prowadzenia działań projektowychzdolność do analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania rekomendacjiznajomość narzędzi Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym, szczególnie Power Point i Excel, Outlookdobra znajomość języka angielskiegoumiejętność pracy w zespoledobra organizacja pracyMOC naszej oferty:umowa o pracęwewnętrzne programy rozwojoweciekawe i strategiczne projektywsparcie zespołu, otwartość, docenianieatrakcyjny system motywacyjnyoferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkachprywatna opieka zdrowotnasystem kafeteryjny i karta Multisportwydarzenia i aktywności wellbeingowewsparcie dla rodzicówbenefity dla osób z niepełnosprawnościamistosowanie najwyższych standardów zarządzania ryzykiem, dbanie o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usługJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.