E-commerce Customer Service Specialist with German Kolorama

  • PiÅ‚a
  • Kolorama

Szukamy osoby, która: bardzo dobrze zna język niemiecki w mowie i piśmie — warunek konieczny : mile widziana znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego, ma co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta internetowego, w szczególności klienta zagranicznego, jest samodzielna i dobrze organizuje sobie pracę, chce aktywnie uczestniczyć w rozwoju firmy i brać udział w międzynarodowych targach w Polsce i za granicą Na tym stanowisku pomagamy naszym klientom złożyć zamówienie i dbamy o jego sprawną realizację. Wspieramy ich w sprawach technicznych i utrzymujemy z nimi dobre relacje. Odpowiadamy na ich pytania, szukamy rozwiązań zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta. Uczestniczymy w ciekawych targach branżowych w kraju i za granicą. Możemy zaoferować: system kafeteryjny MyBenefit dopłatę do ubezpieczenia grupowego, możliwość uzyskania premii uznaniowej, zniżki na nasze produkty, Program Poleceń Pracowniczych ,[telefoniczna i mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych i polskich, , nadzorowanie złożonych zamówień, , posprzedażowa obsługa klientów na wysokim poziomie, , współpraca z innymi działami firmy, , budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.] Requirements: Additionally: MyBenefit, Group insurance, Refer a friend scheme, Free coffee, Bike parking, Canteen.