PPC Specialist - Praca Zdalna

  • Gdańsk
  • Digitalk
W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają. Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e. W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii dla naszych klientów w takich systemach reklamowych jak Google i Meta oraz przynajmniej jednym z wybranych: LinkedIn/Pinterest/TikTok Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki? min. rocznego doświadczenia w pracy w agencji na podobnym stanowisku, umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w takich systemach reklamowych jak Google Ads i Meta Ads znajomości aktualnych trendów reklamowych, umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami, wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty, oczekujemy znajomości analityki Meta oraz znajomości narzędzi GA4 i GTM dodatkowym atutem będzie znajomość innych systemów reklamowych takich jak Tik-Tok, Pinterest, Bing czy LinkedIn, Jeśli znasz tylko jeden z tych systemów reklamowych (Google Ads i Meta Ads) - możesz złożyć do nas aplikację, chętnie Cię poznamy i porozmawiamy o współpracy. W digitalk zawsze znajdziemy miejsce dla fajnych ludzi :) Co będzie należało do Twoich zadań? tworzenie planu działań reklamowych, konfiguracja kampanii reklamowych, bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami, raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach, współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi, współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja. analizy efektywności kampanii na podstawie danych w GA4, Google Ads, Meta Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk? pracę całkowicie zdalną, w standardowym trybie biurowym (8-16), pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości, świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru, program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start, prywatną opiekę medyczną Enel-Med, pakiet Multisport, pracę w zespołach projektowych, dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji, możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali, możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk, wewnętrzne dedykowane szkolenia, ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji. Jak będzie wyglądał proces rekrutacji? Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem i HR Specialist. Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy – zaczynamy współpracę.