Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager

  • Słupsk
  • Grimme Polska Sp Z O.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager Miejsce pracy: Słupsk Twój zakres obowiązków Promowanie marki Grimme i produktów na Twoim obszarze Praca w terenie, spotkania z klientami oraz kontakt z naszymi partnerami handlowymi Organizacja pokazów maszyn oraz doradztwo techniczne i merytoryczne Analiza rynku w podległym obszarze Budowanie i utrzymywanie więzi z klientami firmy, dbanie o dobre relacje z nimi Przygotowywanie ofert handlowych Reprezentowanie firmy na targach, pokazach itp. Nasze wymagania Znajomość branży agro Dyspozycyjność i komunikatywność Chęć podejmowania nowych wyzwań Zdolności planowania i organizowania pracy własnej Prawo jazdy kat. B Mile widziane doświadczenie w branży rolniczej w handlu lub/i na gospodarstwie Znajomość języka angielskiego/ niemieckiego będzie dodatkowym atutem To oferujemy Ciekawą, pełną wyzwań pracę u producenta wysokiej klasy maszyn rolniczych Stabilne i pewne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę Cykliczne szkolenia w naszej centrali w Damme Możliwość realizacji własnych pomysłów Narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon) Czy jesteś zainteresowany? Czekamy na Państwa kompletne dokumenty aplikacyjne w języku niemieckim lub angielskim, z podaniem możliwej daty rozpoczęcia pracy. GRIMME Polska Sp z o.o. Rodzinne przedsiębiorstwo GRIMME jest na rynku rolniczym od 1861 roku i jest synonimem wiodących technologii w zakresie techniki ziemniaczanej, buraczanej i warzywnej. 2 700 pracowników dba o to, aby nasze produkty cieszyły klientów w ponad 120 krajach na całym świecie. Przestrzeń dla kreatywności, krótkie procesy decyzyjne, duch zespołu i zaufanie to czynniki sukcesu, które czynią z nas wiodącego producenta na świecie. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez GRIMME Polska Sp z o.o. z siedzibą w: Brzezimierz 12, 55-216 Domaniów (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: b.hajdrych@grimme.pl.