Referent ds. spraw serwisu z j.niemieckim

  • kornice

Będziesz odpowiedzialny za:  bezpośredni kontakt z klientem (obsługa zgłoszeń, umawianie wizyt serwisowych), sporządzanie dziennych raportów, tworzenie planu pracy na dzień następny, uruchamianie procesu usuwania reklamacji, zapewnienie materiałów potrzebnych do usunięcia reklamacji, wystawianie zleceń serwisowych. Dołącz do naszego zespołu, jeśli: znasz dobrze język niemiecki, na poziomie umożliwiającym komunikację telefoniczną i mailową, potrafisz samodzielnie podejmować decyzje i szybko rozwiązujesz problemy, potrafisz pracować w zespole i pod presją czasu, potrafisz obsługiwać komputer, MS Office. Pracując u nas, możesz liczyć na: umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie, premię uznaniową, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, pracowniczy program emerytalny, dofinansowanie do karty MultiSport, stołówkę pracowniczą, benefity dla rodziców - m.in. wyprawka dla noworodka, rabaty na produkty firmowe oraz na usługi i towary oferowane przez naszych Partnerów.