Specjalista ds. Kosztorysowania Fit-Out (Cost Manager)

  • Gdańsk
  • Sescom S.a.
Specjalista ds. Kosztorysowania Fit-Out (Cost Manager) Miejsce pracy: Gdańsk Twój zakres obowiązków Analiza dokumentacji projektowej pod kątem wykonywania przedmiarów i sporządzania kosztorysów. Pozyskiwanie ofert od podwykonawców i dostawców, negocjowanie cen materiałów, sprzętu i usług. Komunikacja z Inwestorem w zakresie wyjaśnień i doprecyzowania zakresu robót. Współpraca z zespołem Project Managerów w zakresie przygotowania i realizacji projektów. Odpowiedzialność za terminowe przygotowanie ofert, koordynacja i monitorowanie harmonogramu ofertowania. Optymalizowanie kosztów inwestycji na etapie ofertowania. Gotowość do uczestniczenia w wizjach lokalnych na terenie Polski. Opracowywanie i wykonywanie kalkulacji uproszczonych oraz zamiennych. Raportowanie przebiegu i wyników sporządzanych ofert. Nasze wymagania Wykształcenie kierunkowe, min. średnie techniczne lub wyższe kierunkowe (budownictwo lub pokrewne). Minimum 2-3 letnie doświadczenie w ofertowaniu nieruchomości komercyjnych i biurowych (modernizacje, fit-out). Dobra orientacja w cenach materiałów, sprzętu i usług w branżach budowlanej, elektrycznej oraz sanitarnej. Bardzo dobra znajomość programów AutoCad oraz MS Excel. Umiejętności analityczne, skrupulatność, rzetelność, praca w dynamicznym i zmiennym środowisku. Kreatywność, innowacyjność, wysokie umiejętności komunikacyjne wraz z nastawieniem na budowanie relacji. Umiejętność poszukiwania i stosowania rozwiązań zamiennych. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane Minimalne wymagania dotyczące znajomości praktycznej wiedzy z zakresu budownictwa (staż, praktyki, praca na etat lub zlecenie). To oferujemy Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu pracującego w biurze w Gdańsku - nasza siedziba mieści się we Wrzeszczu, niedaleko stacji SKM. Dofinansowanie benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, grupowe ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy do nauki języków obcych. Swobodna atmosfera pracy. Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem. Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy. Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły. Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe. Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej spotkania integracyjne program rekomendacji pracowników Sescom S.A. W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju. Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom. Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE przyjmuję do wiadomości że: 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: SESCOM S.A., ul. Grunwaldzka 82, 80-244 Gdańsk, email: info@sescom.eu. 2. Inspektorem ochrony danych jest Wojciech Piasecki, email: w.piasecki@informacjebezpieczne.pl. 3. Celem przetwarzania moich danych osobowych jest przeprowadzenie i rozstrzygnięcie procesu rekrutacji, zaś podstawą prawną przetwarzania jest Ustawa z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz, w przypadku dobrowolnego podania innych danych, niż wynikające z przepisów prawa, moja zgoda. Podanie danych osobowych wynikających z przepisu prawa jest obowiązkowe - niepodanie tych danych spowoduje brak udziału w procesie rekrutacji. 4. Moje dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające moje dane w ramach świadczenia usług dla administratora. Nie przewiduje się przekazywania moich danych do państw trzecich (państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) czy instytucji międzynarodowych. Decyzje dotyczące realizacja zadań pracodawcy nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Moje dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia rozstrzygnięcia procesu rekrutacji do celów rekrutacyjnych oraz przez 10 lat, w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 442(1), w związku z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 6. Jako kandydat do pracy mam prawo: żądania dostępu do moich danych osobowych, uzyskania ich kopii, sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7. W odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody, mam prawo do: usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie się ze zgody mogę złożyć w formie analogicznej do tej, w jakiej została złożona zgoda na przetwarzanie danych. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych innych niż wynikające z przepisów prawa. 8. Administrator nie przewiduje przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.