Support IT Expert

  • Warszawa
  • In4ge
Twoja rola: Współtworzenie, organizacja i rozwijanie działu wsparcia i utrzymania. Informowanie klientów o nadchodzących aktualizacjach/zmianach w nadzorowanych platformach i systemach. Edukowanie klientów (wewnętrznych i zewnętrznych) i prowadzenie szkoleń, dzielenie się wiedzą biznesową, techniczną i produktową. Zapewnienie rozwiązań eskalacji klienta na czas. Współpraca z zespołem Delivery Managerów odpowiedzialnych za wdrażane rozwiązania IT oraz relacje z klientami.   Poziom wiedzy i kwalifikacje: Min 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. IT Support Leader, IT Support Senior Specialist). Znajomość narzędzi Jira Service Management, ServiceNow lub podobnych z systemem ITSM. Znajomość tradycyjnych systemów i rozwiązań IT, takich jak systemy poczty elektronicznej, sieci komunikacyjne, rozwiązania bezpieczeństwa i infrastruktura operacyjna SW/HW (Jira, SNOW itp.). Doświadczenie w układaniu harmonogramów pracy, które zapewnią dotrzymywanie terminów. Znajomość zagadnień związanych z efektywnym Release Management. Doskonale umiejętności organizacyjne. Zdolności analityczne. Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne lub techniczne). Dobra znajomość języka angielskiego  (B2). Bardzo dobra znajomość języka polskiego.   Tech Stack:  LI-MC1, LI-remote, Jira, SNOW   Mile widziane: Praktyczna znajomość języków programowania (frontendowych lub backendowych). Doświadczenie w pracy w środowisku zwinnym (Agile Scrum)   Nasza oferta: Możliwość bycia częścią międzynarodowych projektów. Ambitne i rozwojowe projekty. Wsparcie merytoryczne na każdym etapie wdrożenia. Dostęp do najnowszych technologii. Praca w systemie zdalnym.