Kierownik/Kierowniczka ds. Serwisów i Prewencji Reklamacji, IKEA Retail, Poznań

  • Poznań
  • Ikea
Job ID: Date posted: 08/05/ Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i wśród ludzi)! Tutaj, w sklepie w Poznaniu, masz szansę to robić!O TOBIE:posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, motywujesz i inspirujesz innych,osiągasz dobre wyniki i realizujesz cele, nieustannie poszukując nowych sposobów pracy i rozwiązywania problemów, posiadasz dobrze rozwinięte zdolności analityczne,jesteś pewna/-y siebie w wyrażaniu własnych opinii i poglądów,posługujesz się biegle językiem polskim,komunikujesz się w języku angielskim,masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i z każdym potrafisz znaleźć wspólny język,posiadasz doświadczenie w pracy w zmieniającym się i zorientowanym na przyszłość środowisku,posiadasz doświadczenie w pracy w środowisku zorientowanym na klienta,posiadasz doświadczenie w pracy z Lean Management.GŁÓWNE ZADANIA:Budowanie zaufania do marki IKEA poprzez zapewnienie: doskonałej jakości serwisów posprzedażowych, w dobrej cenie, dostosowanych do potrzeb wielu klientów, tak by zapewnić im najlepsze, komfortowe doświadczenia zakupowe,optymalnej, zgodnej ze standardami IKEA współpracy z partnerami zewnętrznymi świadczącymi te usługi,umiejętnego nawigowania portfelem usług serwisowych przy jednoczesnym dążeniu do realizacji celów sprzedażowych, zapobieganie reklamacjom i przyczynianie się do lepszych wyników finansowych,dbanie o efektywność kosztową serwisów posprzedażowych,zarządzanie zespołem specjalistów w tym również ekipami reklamacyjnymi i montażowymi (wewnętrznymi i zewnętrznymi)wspieranie i rozwijanie kliento-centrycznej kultury na każdym polu działania,tworzenie warunków dobrej współpracy i jasnych relacji biznesowych z zewnętrznymi partnerami,egzekwowanie standardów IWAY z firmami świadczącymi usługi oraz kontrolowanie ich rozliczeń,optymalizacja procesów operacyjnych, wspólnie z pozostałymi działami w sklepie oraz partnerami zewnętrznymi.CHCEMY: abyś został/a z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę, abyś rozwijał/a się #potwojemu- stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby, zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW, doceniać Twoje osiągnięcia, dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj na W związku z tym, że to stanowisko wymaga określonych kompetencji, prosimy załącz do Twojej aplikacji dowolny plik, w którym przedstawisz nam swoje doświadczenie. W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!