Customer Success Manager

  • Gdańsk
  • Timecamp S.a.
TimeCamp is a SaaS company developing TimeCamp - a time-tracking application for professional business services companies. We have been in the market for 14 years and serve over 3900 customers globally. We are currently looking for a Customer Success Manager to join our Team and build exceptional relations with our enterprise clients. Are you an experienced CSM with exceptional English language skills? Are you passionate about account and project management? If working with enterprise clients is your bread and butter, we have an exciting opportunity for you Your responsibilities: Planning and managing the growth of your client's portfolio (around 30 key clients), by driving adoption, retention, and expansion Proactively identifying upsell opportunities and mitigating churn risks Collaboration with Sales Team, to ensure smooth handoff and successful onboarding of new enterprise clients Managing software implementation or custom projects and collaborating with key stakeholders Collaboration with Customer Support Team, to address clients' issues and make sure they are resolved in a timely manner Collaboration with Product Team & the rest of the company to share insights about clients’ use cases, feature needs and challenges Becoming a product expert, to be trusted TimeCamp advisor to our clients Requirements: Proficiency in English at the C1/C2 level (Native speakers are highly preferred) - essential requirement At least 3 years of experience in customer success / account management / project management in SaaS or Software Development company - essential requirement (we’re looking for candidates with prior IT experience only) Proven track record of meeting and exceeding sales targets Availability to work in flexible hours (we have customers worldwide, so sometimes you need to connect with clients either early in the morning or in the afternoon) Proficiency in other languages (Spanish, German, Portuguese) is nice to have Project management skills and certificates are a big plus What We Offer: Remote work with flexible working hours Intensive support during the onboarding and training process to ensure you can quickly engage with our clients B2B or employment contract The base salary is 8000-11000 PLN net on B2B or equivalent on an employment contract, depending on experience Monthly commissions between 1000-5000 PLN A non-corporate atmosphere Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). Informujemy, że administratorem danych jest TimeCamp S. A. z siedzibą we Wrocławiu, al. Wiśniowa 36a/311 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Informujemy, że brak zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)) będzie skutkował brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.