Specjalista ds. wsparcia sprzedaży

  • Zielona Góra
  • Totalizator Sportowy

Opis stanowiska Warszawa Twój zakres obowiązków: tworzenie działań wspierających sprzedaż i poprawiających jakość obsługi w punktach sprzedaży, opracowywanie działań motywacyjnych dla sił sprzedaży, w tym: tworzenie ich regulaminów oraz ich wdrażanie w sieci sprzedaży, analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie działań podnoszących sprzedaż skierowanych do klientów Spółki zarządzanie platformą motywacyjną, obejmujące wprowadzanie komunikatów, opracowywanie quizów, konkursów oraz koordynowanie jej ciągłego rozwoju, udział w badaniach rynku loteryjnego i proponowanie innowacji sprzedażowych podnoszących jakość obsługi klienta. Nasze oczekiwania: doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z rozproszoną strukturą sprzedażową, doświadczenie we wdrażaniu standardów pracy dla sił sprzedaży i obsługi klienta, znajomość zagadnień z obszaru Customer Experience, „lekkie pióro” w tworzeniu komunikacji do sił sprzedaży, praktyczna znajomość programu Excel i Power Point, mile widziana umiejętność posługiwania się programami graficznymi (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop). Nasza oferta: Umowa o pracę w firmie o silnej, ugruntowanej pozycji na rynku, Prywatna opieka medyczna, Dofinansowanie zajęć sportowych, Ubezpieczenie na życie, Program emerytalny, Platforma kafeteryjna, Preferencyjne pożyczki remontowo-mieszkaniowe, Bilety na wydarzenia sportowe, Dodatkowe świadczenia socjalne, Inicjatywy dobroczynne.