Specjalista ds. zakupów i certyfikatów

  • Poznań
  • Ekoenergetyka Polska S.a.
Firma  Ekoenergetyka – Polska S.A.  jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury szybkiego ładowania wysokiej mocy dla samochodów i autobusów elektrycznych. Jesteśmy firmą technologiczną, a nasze innowacyjne projekty B+R rozwijają elektromobilność w skali globalnej.  Unikalne know-how tworzone przez naszych pracowników pozwala nam zmieniać oblicze komunikacji wprowadzając zeroemisyjny transport do miast na całym świecie. Byliśmy prekursorami rynku emobility, a teraz  dzięki zdobytemu doświadczeniu  - osiągamy technologiczne przywództwo w światowym megatrendzie jakim jest  E-MOBILITY  :)  Chcesz być częścią  eRewolucji ? Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko: Opis stanowiska:  pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej spółce do udzielenia gwarancji i poświadczenia zgodności dla wybranych klientów; nadzór nad dokumentacją, uzupełnianie brakujących certyfikatów od dostawców, zamiana już wygasłych certyfikatów oraz deklaracji; pozyskiwanie niezbędnej dokumentacji od nowych dostawców oraz dla nowych indeksów; raportowanie o stanie dokumentacji po wykonanej pracy; przygotowanie planu działania w celu realizacji brakujących certyfikatów; audytowanie dostawców, sprawdzanie dokumentacji przygotowanej przez dostawcę ocena i raportowanie; nadzór i współpraca z dostawcami w zakresie terminowej realizacji i jakości dostaw oraz realizacji usług monitorowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców. Profil Kandydata:  wykształcenie wyższe;  minimum dwa lata doświadczenia w pracy w dziale zakupów; znajomość pakietu MS Office (Excel i Power Point) na poziomie średnio zaawansowanym; znajomość języka angielskiego na poziomie nim. B2; prawo jazdy kat. B; dostępność do podróży służbowych;  rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne; dokładność i systematyczność.